رئیس کل دادگستری گلستان از ساخت‌وسازهای غیرمجاز بازدید کرد

رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در توسکستان از نزدیک، روند ساخت و سازهای غیرمجاز و طرح های بهره برداری از جنگل در این منطقه را بررسی و بازدید کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در این بازدید، با بیان این که شورای حفظ بیت المال، فعالیت خود را به برگزاری نشست های پشت میز بسنده نمی کند، از بازرسی های میدانی مناطق در معرض آسیب استان خبر داد.

وی گفت: در این سرکشی به نقاطی خواهیم رفت که احتمال ساخت و سازهای غیرمجاز و دست اندازی به جنگل ها و منابع طبیعی استان بیشتر است.

وی افزود: هر چند باید دستگاه های متولی در هر بخش، تخلف های احتمالی را گزارش کنند اما ما هم در شورای حفظ بیت المال استان، منتظر دریافت گزارش تخلف های احتمالی نخواهیم ماند.

وی تصریح کرد: همین که امروز رئیس دادگستری به عنوان رئیس شورای حفظ بیت المال و دادستان به عنوان دبیر و مدیر کل بازرسی به عنوان یکی از اعضای این شورا از توسکستان بازدید کرده ایم یعنی دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که به عرصه های ملی، منابع طبیعی و انفال دست اندازی می کنند، مصمم است.

وی تصریح کرد: در منطقه توسکستان به محل یکی از سنگ شکن هایی رفتیم که مدت هاست، قضات ما به دلیل برداشت غیرمجاز و اتمام دوره برداشت شن و ماسه، حکم تخلیه و قلع و قمع بنای آن را صادر کرده اند اما هنوز این سنگ شکن به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود: ادامه ی کار این سنگ شکن با وجود صدور حکم قطعی نشان می دهد، مسئولان متولی اجرای حکم، در این بخش تعلل کرده اند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه