مطالبه شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است

امام جمعه شهرستان مینودشت با اعتقاد به اینکه شهادت بالاترین نیکویی است، گفت: شهدا از ما مطالباتی داشتند که پشتیبانی از ولایت فقیه و اقامه شعائر اسلامی از مهمترین این مطالبات است.

به گزارش زرین نامه؛ سید حسین حسینی در همایش یاوران نماز و یادواره شهدای دانشجو، در دانشکده امام خمینی (ره) شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه همه ی اقتدار و امنیت کشور ما به علت وجود پر برکت مقام معظم رهبری است، گفت: تروریست های داعش خیلی دلشان می خواهد به ایران ضربه بزنند ولی توان آن را ندارند.

وی در ادامه سخنان خود، مردم را هنگام مواجهه با مشکلات و سختی ها به 4 دسته تقسیم کرد: گروهی مقابل مشکلات داد و فریاد راه می اندازند و به اصطلاح جزع و فزع می کنند، گروهی هنگام مواجهه با سختی ها می گویند ما متعلق به خداییم و به سوی خدا با می گردیم که اهل صبر و بردباری هستند، دسته سوم کسانی هستند که علاوه بر صبر، اهل سپاسگزاری و تشکر نیز هستند و در نهایت گروهی از مردم هستند که وقتی مشکلات در راستای رضای خداوند باشد، از آن استقبال هم می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه جای دنیا نا امن است و حتی کشوری مانند فرانسه نیز از خطر حملات تروریستی و داعش در امان نمانده است، افزود: قانون اساسی هیچ کشوری در دنیا مطابق قرآن نیست، به جز ایران.

حسینی متذکر شد: کجای دنیا رهبرشان یک عالم، اهل نماز شب، اهل تقوا، اهل پرهیزکاری و مجتهد است. این موهبت الهی هیچ کجای دنیا نظیر ندارد و باید با تاسی به فرهنگ شهادت آن را حفظ کرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه