مسئولین نباید بگذارند که دشمنان از این رفتارها سوء استفاده کنند

زرین نامه: امام جمعه شهرستان رامیان گفت: مسئولین نباید بگذارند که دشمنان از این رفتارها سوء استفاده کنند لذا باید قوای سه گانه این کوتاهی راجبران کنند و با ولایت همراه باشند.

 

به گزارش زرین نامه، حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری امام جمعه شهرستان رامیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گل رامیان اظهار داشت : بیانات مقام معظم رهبری هم برای مسئولین و هم مردم قابل توجه است که البته مردم ایران با حضور گسترده و در خور تحصین راهپیمایی 22 بهمن که در کل کشور از خود نشان دادند هم توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کردند و هم با حضور خود پیروی کامل از منویات مقام عظمای ولایت و دست برداشتن از اختلافاتی که بعضا در بین مسئولین وجود دارد و بطور عمومی مطرح می شود که این به نفع انقلاب و نظام نیست و دیگر خدمت به مردم که هم خواست مردم و هم خواست مقام معظم رهبری است را خواستار شدند.

وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها افزود: کشور بیش از هر زمان به آرامش نیاز دارد و در این شرایط مسئولین نباید بگذارند که دشمنان از این رفتارها سوء استفاده کنند لذا باید قوای سه گانه این کوتاهی راجبران کنند و با فرمایشات مقام معظم رهبری همراهی کنند لیکن مردم آگاه و فهیم در تمام صحنه ها حضور داشتند و آماده بودند و ارادت خود را به انقلاب و اسلام نشان دادند.

طاهری ادامه داد: مسئولین بایستی با تعامل بیشتر و با برنامه ریزی صحیح که بعضا خود تحریم یک بهانه ای می شود برای سوءاستفاده کنندگان اقتصادی و مفاسد اقتصادی ، راهکارهای درست را انجام دهند.

مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بی نظمی را در مورد قیمت بعضی از اجناس که متاسفانه نادرست و غیرعادلانه باعث بالا رفتن قیمت می شود و تورم ایجاد می کند مقابله کنند و آرامش را در جامعه سروسامان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری با وحدت و یگانگی و پرهیز از اختلاف و عوامل اختلاف در انتخابات آینده حضور چشمگیر و با نشاط و شادابی را از مردم مشاهده کنیم .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه