معرفی قهرمانان مسابقات «دارت» دانش آموزی علی آباد کتول+ تصاویر

دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی «علامه مجلسی» و «اختران» علی آباد کتول با کسب 5 عنوان قهرمانی در مسابقات دارت دانش آموزان و نونهالان مهد های کودک و مدارس پیش دبستانی این شهرستان درخشیدند.

به گزارش زرین نامه؛ اولین دوره مسابقات دارت دانش آموزان و نونهالان مهدهای کودک و مدارس پیش دبستانی با 2 بخش دختران و پسران در کانون شهید بهشتی علی آباد کتول وابسته به آمورش و پرورش این شهرستان برگزار و نفرات برتر برای شرکت در مسابقات منطقه ای مشخص شدند.

در بخش پسران، دانش آموزان و نونهالان، امیر پارسا نیکبخت از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» با کسب 270 امتیاز صاحب عنوان نخست و پویان فندرسکی از «مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی» با کسب 250 امتیاز، صاحب مقام دوم شدند، همچنین امیر علی اسفندیاری از «مهد کودک گلدسته های امید» با کسب 210 امتیاز و محمد حاج سعیدی از «موسسه جامعه القران» با کسب 200 امتیاز مقام های سوم و چهارم این مسابقات را از آن خود کردند.

در بخش دختران نیز دانش آموزان مهدیه دنکوب با کسب 110 امتیاز، مهیا قدیمی با کسب 90 امتیاز و کیمیا دنکوب با کسب 20 امتیاز که هر 3 تن از «مدرسه غیر انتفاعی اختران» بودند، حائز رتبه های اول تا سوم شدند. اسراء کبیری و محمد جواد کبیری نیز به عنوان خردسال ترین شرکت کنندگان این بازی ها شناخته شدند.

برنامه ریزی و داوری این دوره از مسابقات را امید کبیری کارشناس ارشد تربیت بدنی عهده داشت و در پایان مسابقات نیز، از نفرات برتر نیز با اهدای مدال، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه