اعزام دانشگاهیان علی آبادکتول به کربلای معلی+ تصویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول گفت: کاروان اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در قالب «کاروان کربلای حسینی» به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر علیرضا لادن مقدم در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: این کاروان متشکل از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه است که به صورت نیابتی و به قید قرعه در مراسمی جهت تشرف انتخاب و به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این سفر اظهار کرد: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با هدف تاثیرگذاری و ارتقاء روحیه اعتقادی و مذهبی دانشگاهیان و همچنین شناساندن جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر برنامه های این سفر معنوی بود.

لادن مقدم در ادامه افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان زائر در این سفر معنوی، با انجام زیارت و تشرف به مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) در کربلای معلی، نجف اشرف، مسجد کوفه، سهله و کاظمین از فضیلت های آستان مقدس ائمه اطهار بهرمند شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول یادآور شد: این سومین اعزام کاروان زیارتی دانشگاهیان به کربلای معلی است که با کمک جمعی از خیرین این واحد انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه