تجهیز ناجیان غریق گلستان به جت اسکی و قایق‌های موتوری

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان از تجهیز ناجیان غریق استان به جت اسکی و قایق‌های موتوری با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 850 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ علی نذیری افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده توسط ستاد ساماندهی سواحل استان جهت تجهیز طرح‌های سالم سازی سواحل‌، از این پس ناجیان غریق با امکانات و تجهیزات لازم در اسرع وقت و با کیفیت بهتری ماموریت خود را به انجام خواهند رساند.

‌دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان از مکاتبات و پیگیری‌های استاندار محترم در خصوص رفع مشکلات سواحل و همچنین حضور وی و معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی در جلسات شورای اجتماعی کشور در سال گذشته و امسال ‌از جذب بودجه 11میلیارد ریالی برای اولین بار پس از انقلاب خبر داد.

‌نذیری، برنامه ریزی مطلوب، حضور بموقع عوامل امدادی بویژه ناجیان غریق در سواحل، مدیریت خوب فرمانداران و شهرداران ساحلی و مشارکت و هم افزایی ادارات شهرستانی را از مهمترین عوامل کاهش غریق در استان برشمرد و افزود: بحمدالله طی سال‌های اخیر برنامه ریزی و حضور به موقع عوامل امدادی باعث نجات جان 1933 نفر مصدوم شد و تعداد غریق و فوتی در سواحل استان به صفر رسیده است‌./ ایسنا

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه