انتخاب 30 ایده از میان 800 ایده ارسالی به استارت‌آپ تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی

مدیر مرکز رشد جامع استان گلستان گفت: 800 ایده به استارت‌آپ تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان رسیده و از این تعداد 30 ایده برتر انتخاب خواهد شد.

به گزارش زرین نامه؛ عماد آیدانی در استارت‌آپ تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی که در دانشگاه منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: 800 ایده به این استارت‌آپ تخصصی ارسال شده که از این میزان 400 ایده در مرحله داوری اولیه قرار گرفته که در مرحله دوم داوری این تعداد به 150 ایده رسیده است.

وی با بیان اینکه از دل این 150 ایده در مرحله بعدی داوری 30 ایده برتر انتخاب خواهد شد، ابراز داشت: هر یک از این ایده‎ها در یک تیم هشت نفره مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز رشد جامع استان گلستان با بیان اینکه با برگزاری این استارت‌آپ طرح‎های اولیه و نمونه از ایده‎ها استخراج خواهد شد، افزود: به دنبال این هستیم که بتوانیم با حمایت ایده‎ها و خروجی این استارآپ برخی ایده‎ها را حتی به مرحله تجاری‌سازی برسانیم.

راه‎اندازی 65 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری و مرکز رشد جامع گلستان

آیدانی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری در استان گلستان نزدیک به سه سال است که راه‎اندازی شده و با توجه به محدودیت‎های منابع در سال گذشته توانستیم با وجود اینکه پارک علم و فناوری تازه تاسیس است، رتبه یازدهم را در کشور کسب کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 65 هسته و واحد فناور در پارک علم و فناوری و مرکز رشد جامع گلستان راه‎اندازی شده است، بیان داشت: از این تعداد 45 هسته و واحد فناور در مرحله رشد مقدماتی و مرحله رشد قرار دارد.

مدیر مرکز رشد جامع استان گلستان با بیان اینکه عصر امروز افتتاحیه کانون شکوفایی و خلاقیت استان گلستان را در محل برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش خواهیم داشت، ابراز داشت: این کانون به دنبال این است که با حمایت تسهیلاتی، مشاوره‎ای و کارگاهی از ایده‎های خوب دانش‎آموزان و دانشجویان استان گلستان حمایت کند.

گفتنی است این استارت‌آپ تخصصی با حمایت دانشگاه منابع طبیعی و همکاری پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان استان گلستان، کلینیک مادر تخصصی و مشارکت شرکت‎ها و نهادهای استان برگزار شده است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه