پایان رقابت های فوتسال دانش آموزی  علی آباد کتول+ تصاویر

مسابقات فوتسال دانش آموزی شهرستان علی آباد کتول با قهرمانی تیم های مدرسه شهید عباس زنگانه در مقطع ابتدایی و دبیرستان های شاهد در دوره های اول و دوم متوسطه پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ مسابقات فوتسال دانش آموزی مقاطع سه گانه مدارس علی آباد کتول در سالن سرداران شهید این شهرستان برگزار و پس از 2 هفته رقابت، تیم های برتر دانش آموزی مشخص شدند.

در مقطع ابتدایی تیم مدرسه شهید عباس زنگانه به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های مدارس سماء و علامه مجلسی به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بازی پایانی دوره اول متوسطه نیز تیم مدرسه شاهد با غلبه بر تیم مدرسه شهید هدایتی به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم مدرسه آیت الله طالقانی سوم شد.

در دوره متوسطه دوم نیز تیم های مدارس شاهد، دکتر حسابی و دکتر مفتح به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در پایان این دوره از رقابت های آقایان سعید شیخ از مدرسه شهید عباس زنگانه در مقطع ابتدایی، علیرضا حکیمی از دبیرستان شاهد در دوره متوسطه اول و حبیب خسروی از هنرستان تربیت بدنی امام علی (ع) در دوره متوسطه دوم به عنوان فنی ترین بازیکنان شناخته شدند.

امید کردکتولی مسئول برگزاری مسابقات دانش آموزی شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، بیان کرد: مسابقات امسال از جنبه کیفی بالایی برخوردار بود و اکثر تیم ها دارای بازیکنان مستعد و توانمند بودند.

وی همچنین در خصوص آینده فوتسال جوانان شهر گفت: مسابقات آموزشگاهی، جام رمضان و سایر مسابقاتی که توسط اداره تربیت بدنی، بسیج یا کانون ها برگزار می شوند، پایگاهی برای شناسایی دانش آموزان و آینده سازان فوتبال و فوتسال شهرستان هستند.

کردکتولی تاکید کرد: امید داریم مسئولین نیز با حمایت های همه جانبه راه را برای شکوفا شدن استعداد های دانش آموزان هموار سازند، چرا که سنگ بنای ورزش قهرمانی، ورزش آموزشگاه ها هستند و هر گونه تلاش جهت اعتلای ورزش مدارس زمینه ساز افتخار آفرینی نسل جوان در میادین مختلف خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این مسابقات با حضور مسئولین و پیشکسوتان ورزش شهرستان از بازیکنان تیم های برتر با اهدای لوح سپاس و مدال تقدیر شد.

تیم شاهد قهرمان دوره اول متوسطه


 

تیم دکتر حسابی مقام دوم دوره دوم متوسطه


 

آیت الله طالقانی تیم سوم دوره اول متوسطه


تیم دکتر مفتح مقام سوم دوره دوم متوسطه


تیم شاهد قهرمان دوره دوم توسطه


سما - تیم دوم ابتدایی


تیم شهید عباس زنگانه - قهرمان ابتدایی


تیم علامه مجلسی تیم سوم ابتدایی


تیم شهید هدایتی تیم دوم دوره اول متوسطه


 

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه