چهارمین همایش وقف و رسانه در گرگان برگزار شد

اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن استان گلستان و چهارمین جشنواره وقف و رسانه در تالار اشراق صدا و سیمای گلستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ، سید جواد رئوف محمد نژاد صبح امروز در اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن استان گلستان و چهارمین اختتامیه جشنواره رسانه‎ای وقف و رسانه در استان گلستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری به مسائل وقف اهمیت زیادی قائل شده است و می‎فرماید« وقف یک نهاد ممتاز دینی است».

وی تصریح کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری وقف یک امر ممتاز است و باید امروز به وقف و واقفین که یک نهاد ممتاز را در جامعه ایجاد کردند احترام گذاشته شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در سال 1390 تعداد شرکت کندگان مسابقات قرآنی اوقاف استان کمتر از یک هزار نفر بوده و امسال بعد از گذشته چهار سال بیش از 50 هزار نفر در این مسابقات شرکت می کنند.

گفتنی است اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن استان گلستان و چهارمین جشنواره وقف و رسانه در تالار اشراق صدا و سیمای گلستان برگزار شد و از تعدادی خبرنگار و نفرات برگزیده مسابقات قرآنی تجلیل به عمل آمد.

خبر مرتبط:

تصاویر / همایش بزرگ وقف و رسانه و اختتامیه 38مین دوره مسابقات قران کریم گلستان

انتهای پیام/م