اجرای تئاتر «هدیه ای از بهشت» در علی آباد کتول+ تصاویر

نمایش «هدیه ای از بهشت» به نویسندگی و کارگردانی عبدالله رضایی در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی علی آباد کتول روی صحنه رفت.

به گزارش زرین نامه؛ این نمایش به همت انجمن نمایش کانون شهید بهشتی و گروه تئاتر نقاب برگزار و با استقبال دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه روبرو شد.

محمد جعفری مسئول کانون شهید بهشتی درباره اجرای این نمایش در کانون بیان کرد: انجمن نمایش کانون یکی از انجمن های فرهنگی و هنری این مجموعه می باشد که اخیراً فعال شده و اجرای این نمایشنامه در واقع اولین کار این گروه است.

وی با اشاره به اهداف فعال سازی این انجمن در کانون اظهار کرد: هدف از فعال سازی این انجمن شناسایی دانش آموزان مستعد در حوزه بازیگری و اجرای نمایش با موضوعات مختلف مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، طنز و سایر حوزه های اجتماعی است.

جعفری در ادامه از خانواده ها دعوت کرد تا با ثبت نام فرزندان خود در کانون شهید بهشتی علی آباد کتول علاوه بر شناسایی استعداد و پر کردن اوقات فراغت، زمینه ای برای رشد و پویایی بهتر فرزندان ایجاد کنند.

عبدالله رضایی کارگردان و نویسنده این نمایش نیز در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشنامه به خبر نگار ما گفت: نمایش «هدیه ای از بهشت» یک نمایش کوتاه با موضوع مذهبی است که به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آماده شد و روی صحنه رفت.

وی در خصوص اجرای نمایش های بعدی نیز اظهار کرد: ما در صدد آشنا کردن و آشتی دادن عموم مردم با هنرهای نمایشی مانند تئاتر در ژانر های مختلف هستیم و حتی قصد داریم در صورت امکان نمایش های شاد و کودکانه به صورت هفتگی در کانون شهید بهشتی برگزار کنیم.

رضایی همچنین به استعداد بالای برخی از بچه ها در بازیگری اشاره کرد و اذعان داشت: اجرای این نمایش نشان داد که بین دانش آموزان شهرستان، استعدادهای بازیگری با توان بالا وجود دارد که در صورت هموار شدن مسیر و حمایت از سوی خانواده ها و مسئولان، آینده درخشانی در انتظار بچه های علاقه مند به بازیگری شهرستان وجود دارد.

namayesh1

وی افزود: امیدواریم مسئولان فرهنگی شهر نیز با نگاه ویژه و دلسوزانه، این انجمن و سایر بازیگران شهر را مورد عنایت قرار داده تا پلی بین فرهنگ و غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان ایجاد شود و شاهد روزهای طلایی نمایشنامه و تئاتر در شهرستان باشیم.

به گزارش زرین نامه؛ اسامی بازیگران و عوامل تئاتر «هدیه ای از بهشت» به شرح ذیل است:

عبدالله رضایی – نویسنده و کارگردان، جواد اردنجی - دستیار کارگردان ، محمد حبیبی - منشی صحنه، حسین اکبر زاده - مدیر صحنه و حسین اصلانی کتولی، سید محمد مهدی حسینی ، علی مسعودی، سید محمد حسین حسینی، امیر حسین شاه حسینی، محمد مظفری ، سید امیر محمد سلمانی ، آریا دنکوب از دبیرستان شاهد، عرفان شکی از دبیرستان شهید هاشمی نژاد و خانم فاطمه خباز به عنوان بازیگر

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه