9 دی نماد ایستادگی مقابل زیاده خواهان و مستکبران است+ تصویر

نماینده ولی فقیه دانشگاه قم گفت: 9 دی نماد ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهان و مستکبران و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه برای حفظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام علی اصغر غلامی به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (عج) شهر فاضل آباد بیان کرد: کسانی که امروز عاملان فتنه 9 دی هستند، از اول انقلاب هم چهره سیاسی محبوبی نبودند و در خیال خام خودشان به دنبال مفاسد شوم می گشتند، اما این مفاسدشان را روزی به گور خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال 88، مردم را به جنگ و کشتار دعوت کردند، گفت: مقام معظم رهبری (زید عزه) فرموده اند؛ به مسئولین و روحانیون می گوییم که ابهامات ذهنی نخبگان را برطرف کنند.

غلامی در ادامه مباحث خود به بحث ازدیاد جمعیت اشاره کرد و گفت: غربی ها برای ما یک خواب بسیار خوش از نظر خودشان دیده اند که براساس این خواب جنگ هایی در ایران رغم زدند از جمله جنگ جهانی که تقریباً طی 2 سال جنگ غریب به 8 تا 10 میلیون ایرانی را کشتند و بعد از آن هم جنگ تحمیلی آغاز شد که در این جنگ ها بسیاری از نیروهای انسانی و امکانات مادی مان را از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم تصریح کرد: بعد از اینکه ایران در جنگ تحمیلی پیروز شد و آن ها به خواسته خودشان نرسیدند کشورمان را مورد هجوم خاموش قرار دادند و یک جنگ جدید را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در این جنگ و هجوم خاموش، بعضی از مسئولین ما نقش تکه های تکمیل کننده پازل دشمن را داشتند و در مجمع خود بر اساس اینکه خانواده های ایرانی پرجمعیت هستند، مصوبه 3 فرزندی را تصویب کردند.

غلامی یادآور شد: با وجود مخالفت های شدید مقام معظم رهبری (زید عزه) این مصوبه تصویب شد و بعد از آن هم تبلیغات باعث شد که خانواده های ایرانی به 2 فرزندی و پی تبلیغات خاص آن ها به یک فرزندی و اکنون به هیچ فرزندی روی آورند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه قم در پایان متذکر شد: بیدار باشید که ترک فرزند آوری، خلاف مکتب حضرت زهرا(سلام ا... علیها) و امام صادق(ع) است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه