نمایش وحدت اقوام در همایش پیاده روی شهر سنگدوین+ تصاویر

اقوام مختلف شهر سنگدوین در همایش پیاده روی خانوادگی، محبت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش زرین نامه؛ شهروندان سگندوین که از قومیت های مختلفی تشکیل شده اند، در این همایش خانوادگی فرماندار شهرستان علی آباد کتول هم در آن حضور داشت، مسیر 2 کیلومتری خیابان اصلی این شهر را پیمودند.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این همایش، با ابراز خرسندی از برگزاری این پیاده روی که با حضور اقوام مختلف انجام شد، عنوان کرد: این پیاده روی همگانی موجب تحکیم پیوند اقوام و ایجاد وحدت هرچه بیشتر در شهرستان است.

وی اظهار کرد: آرامش امروز جامعه ما یک نعمت بزرگ الهی است که در سایه وحدت مردم، ولایت فقیه ایجاد شده است و که باید آن را حفظ کنیم.

فرماندار علی آبادکتول در ادامه گریزی هم به انتخابات7 اسفند 94 زد و از مردم خواست تا در راستای حفظ امنیت و اقتدار کشور، حضوری یکپارچه و حداکثری در صحنه مهم انتخابات داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ورزش همگانی را از عوامل ایجاد نشاط و تندرستی در مردم دانست و گفت: آغاز برنامه های پیاده روی همگانی در سنگدوین، نویدی برای سلامتی و تندرستی شهروندان این شهر است.

تجری مفرد با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش همگانی، متذکر شد: عدم تحرک، پرخوری و مصرف غذاهای غیر ارگانیک موجب افزایش بروز بیماری های خطرناکی از جمله سکته های قلبی در جامعه ما شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه