بیانیه ستاد اجرایی ضیافت نور علی آباد کتول در پی شهادت «شیخ نمر»

Untitledستاد اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم علی آباد کتول طی صدور بیانیه ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، جنایت رژیم سفاک آل سعود در اعدام رهبر شیعیان عربستان را محکوم کرد.

به گزارش زرین نامه؛ در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون ....

شیطان پس از عروج ملکوتی پیامبر اکرم صل الله علیه و آله،با همکاری یهود و بنی امیه(لعنت الله علیهم) با کودتا و کنار زدن پاکان اهل بیت(امامان معصوم علیهم السلام)،در مسیر جریان حق ،فهم درست قرآن ،امامت و حاکمیت واسلام ناب محمدی مانع تراشی کرد و ضربه جبران ناپذیری به اسلام وارد نمود.

در تداوم این ضربه شیطانی(یهودی -اموی)شهادت فرزندان ،أقربا و ذریه پیامبر(که قرآن توصیه به مودت آنها نموده)از امکان رشد مجدد آن جلوگیری نمود.

سپس با اثبات اینکه وضعیت حاکم همان سنت پیامبر و اسلام اصیل است،(باایجاد تفرقه نظری و عملی) برای به حاشیه راندن اسلام ناب محمدی(اسلام اهل بیت) سیئه ای ماندگار را رقم زد.

اما از آنجا که خداوند خود فرموده: "انا نحن نزلناالذکر و انا له لحافظون" نتوانست چراغ حق و نورانیت قرآن،پیامبر و اهل بیتش را خاموش کند.چراکه خون پهلوی فاطمه، فرق سر امیرمؤمنان علی، پاره های جگر امام حسن و رأس پر خون و بدنهای مطهر امام حسین و شهدای قیام عظیم کربلا ، تعلیمات معنوی امام سجاد وآموزه های علمی امام باقر و امام صادق وامامان معصوم یکی پس از دیگری نور حقیقت را زنده نگه داشت تا زمینه ساز فرج مهدی آل محمد عج الله فرجه باشد.

وجود دو فرهنگ ناب انتظار فرج مهدوی و مبارزات شهادت طلبانه حسینی بعلاوه عالمان و فقهای مبارز و برجسته شیعی در زنده نگهداشتن اسلام ناب در مقابل (اسلام شیطان ،یهود و بنی امیه) نقشی تداوم بخش در تلاشهای اهل بیت و امامان صاحب عصمت داشت.

این تقابل تا عصر حاضر همچنان ادامه داشت تا این که سرانجام قیام "امام خمینی" و پیروزی انقلاب اسلامی تفکر ناب تشیع اهل بیت را مشعل دار حق و مبارزه فریبا علیه استکبار و ظالمان، در جهان نمود.

اندیشه ناب نبوی و اهل بیت آن حضرت (تشیع واسلام ناب محمدی )برای جهانیان شناخته شد و بیداری اسلامی سراسر جهان، بویژه کشورهای اسلامی و خصوصا شیعیان محمد و آل محمد را با حقیقت قرآن و اسلام و توانمندی ذاتی اسلام برای اداره جهان و سبک زندگی مردم و حکومت شریعت اسلامی بر ملت ها ...روشن و روشن تر ساخته و زمینه ساز پس زدن حکومت های شیطانی استکبار و شاهان شد.

لذا باز شیطان،یهود و امویان عصر دست در دست هم به مبارزه برعلیه این انفجار نور و زمینه ساز قریب الوع ظهور(پدیده تمدن ساز انقلاب اسلامی)شدند.

جنگ ها،ترورها،ایجادفرقه های گوناگون با چهره اسلام خشونت،اسلام رحمانیت،اسلام انگلیسی و....ایجاد شبهات وبسیاری دیگر از جریانات تروریستی در زمینه های بیولوژیک،اقتصادی....نتوانستند جلوی رشد فزاینده نور حق را بگیرند.(چراغی را که ایزد برفروزد،هرآنکس پف کند ریشش بسوزد).

ناگهان متوجه شدند، اسلام ناب محمدی و تشیع اهل بیت تا درون کاخ جغرافیایی آنها (در اروپا،امریکا،افریقا،آسیا و...)گسترش پیدا کرده است.

اینک شیطان و یارانش(یهود،استکبار غرب و شرق،حکومت های دست نشانده...) با تمام امکانات و توان به جنگ جریان حق(تشیع محمد و آل محمد)آمده و به شهادت رساندن فقیهان مجاهد و مبارزانی چون شیخ نمرباقرالنمر نیز در همین راستا می باشد.

وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون....

واما بزودی(و بسیار زودتر از بزودی) همه آنان (بویژه خاندان آل سعود پست تر از یهود) در پسا پرده ظهور قائم آل محمد و در میدان عملی انتقام مبارزان حسینی نسب و منتظران مهدوی طلب ، عذاب الیم الهی را خواهند چشید و درخواهند یافت که پیروزی از آن کیست؟ ألا إن نصرالله قریب.

با عرض تسلیت شهادت همه شهدای مقاومت اسلامی مسلمانان در فلسطین،لبنان،سوریه، عراق،بحربن،میان مار،نیجریه وعربستان و....بویژه شهادت فقیه مجاهد شیخ نمر باقر النمر ضمن درخواست از ذات ربوبی برای ترمیم آلام امت اسلامی با رحمت واسعه و فرج بقیت الله و مژده به نزدیکی نصرت های عظیم الهی (ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم) ....ماپیروان مکتب قرآن و اهلبیت و مجریان "ضیافت نور" و "کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم" استان گلستان(علی آباد کتول) با عرض تسلیت شهادت این فقیه مجاهد و دیگر مصائب امت اسلامی به امام زمان عج الله و نایب بزرگوارش امام خامنه ای همه بزرگان و علمای شیعه و سنی جهان اسلام، درخواست داریم همه امت اسلامی برای حفظ معنوی امت از بدخواهی شیطان و اذنابش ،هرفرد 3 بار آیت الکرسی را تلاوت نمایند.

رحم الله من قرأالفاتحة مع الصلوات

والسلام...

ستاد اجرایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم(ضیافت نور) علی آباد کتول»

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه