خانواده های علی آبادی به ضیافت نور رفتند+ تصاویر

32 برنامه از ضیافت نور می گذرد، حالا دیگر خیلی از خانواده های علی آبادی قرار شبانگاهی سه شنبه هایشان با کرسی های تلاوت نور جبهه مردمی قرآن کریم گره خورده است.

به گزارش زرین نامه؛ تابستان امسال بود که بچه های فعال عرصه قرآنی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند، مجموعه کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم را در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول راه بیاندازند و حالا دیگر خیلی ها با این برنامه آشنا شده اند.

شامگاه سه شنبه 22 دی ماه هم از راه رسید، خانواده ها از گوشه و کنار شهر خود را قبل از اذان مغرب به مصلی رسانده و صف نماز جماعت را تشکیل داده اند تا نمازشان را به امام جمعه شهر اقتدا کنند.

سی و دومین ضیافت نور، با قرائت دسته جمعی دعای سلامتی امام زمان (عج) و فرازهایی از دعای توسل رسماً آغاز می شود.

نوبت به تلاوت آیات وحی رسیده است که قاریان ارزشمند شهرستان، محمد منصوری و هادی تجری به نوبت در جایگاه قرار می گیرند تا برای دقایقی روح و جان حاضرین را با تلاوت خود معطر کنند.

آدم های ضیافت نور هر هفته به مهمانی یک شهید از علی آباد کتول می روند تا با او آشنا شوند. میزبان این هفته «ربیع الله قاسمی» بود که معرفی این شهید والامقام را محمدرضا فکری بر عهده داشت.

حالا دیگر وقت تفکر است، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول با طمأنینه به جایگاه می آید و سوره مبارکه «عصر» را برای تشنگان حقیقت تفسیر می کند.

یکی از آداب مهم این کرسی ها، قدردانی از خانواده معظم شهدا است. این هفته از برادران شهید ربیع الله قاسمی با اهداء لوح سپاس تقدیر و سپس در بین حاضران جلسه قرعه کشی شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ضیافت نور تنها به بخش بزرگسالان ختم نمی شود، اینجا بچه ها هم برای خود برو بیایی دارند، شاید یکی از دلایلی هم که برای رسید سه شنبه شب ها لحظه شماری می کنند، همین مهد قرآنی با آن مربیان مهربانش باشد که هر هفته برای خردسالان برنامه های متنوع و ویژه ای دارند.

گفتنی است، این کرسی ها که با همکاری امام جمعه و ستاد نماز جمعه علی آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، مراکز قرآنی و شهروندان این شهرستان برگزار می شود، شامگاه سه شنبه هر هفته پذیرای علاقمندان و قرآن دوستان است.

 

عکاس: سید علی انصاریان

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه