تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان گلستان را به شماره همراه 09115232737 پیامک بزنید

1742681رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت : مردم می توانند تخلفات و جرایم انتخاباتی را به شماره همراه 09115232737 پیامک کنند.

به گزارش زرین نامه؛ هادی هاشمیان اظهار داشت که دادستان های سراسر استان آماده دریافت و ثبت گزارش های مردم از تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی هستند.

وی اضافه کرد که مردم می توانند تخلفات و جرایم انتخاباتی را به شماره همراه 09115232737 پیامک کنند.

هاشمیان از شکل گیری ستاد های پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان نیز خبر داد و گفت: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون تخلف انتخاباتی در حوزه قضایی استان ثبت نشده است.

به گفته وی، در ستادهای پیشگیری وظایف دستگاه های اجرایی تعریف و به آنان ابلاغ شده است.

هاشمیان در ادامه به صدور ابلاغ قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی اشاره کرد و افزود: 37 شعبه دادگاه در استان به این امر اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی در استان است، گفت: به همین منظور کتابچه تخلفات و جرایم انتخاباتی تهیه و تدوین شده که پس از اعلام احرازصلاحیت نهایی کاندیداها از سوی شورای نگهبان در اختیار نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی آنان قرار می گیرد.

رئیس دادگستری کل گلستان، از رصد فعالیت های انتخاباتی کاندیداها هم خبر داد و اضافه کرد: از مدت ها پیش کار رصد فعالیت های انتخاباتی کاندیداها در سایت ها، روزنامه ها و شبکه های مجازی آغاز شده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با آن برخورد خواهیم کرد.

هاشمیان به کاندیداها توصیه کرد به عنوان کسانی که قرار است قانوگذاری کنند بیش از دیگران به قانون و عمل به آن مقید باشند./ گلستان ما

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه