ارمغان برجام؛ ارزانی در راه بازار / هر چه می خواهد دل تنگت بخر!

در واقع با ارزان شدن اقلام مورد نیاز مردم بعد از چند سال مردم می توانند هر چه دل تنگشان می خواهد بخرند و به روزهای خوش فکر کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ مذاکرات ایران و 5 +1 بالاخره بعد از دو سال رایزنی فشرده میان دیپلماتهای طرفین به پایان و برجام کلمه ای که ایرانیها طی دو سال گذشته زیاد می شنیدند ، نیز به فرجام خود رسید .

حالا دیگر فصل پایان ناامیدی ها و گشایش در امور اقتصادی و معیشتی مردم است . وعده ای که رئیس جمهور روحانی بعد از 100 روز داده بود اما حالا حدود 800 روز از آن تاریخ گذشته است اما باز هم دیر نشده است .

مردم صبور و مقاوم ایران حال منتظرند ببینند دستان هنرمند دولتمردان با برداشتن فضای تحریم ها برای مردم چه خواهند کرد.

یکی از محورهای اصلی برجام برداشته شدن تحریم ها ، آزاد شدن پولهای هنگفت بلوکه شده در خارج از کشور و به تبع آن گشایش اقتصادی و معیشتی و ارزان شدن اقلام مورد نیاز مردم دربازار است .

حالا مردم منتظرند ببینند که واقعا بازار تا چه حد در مقابل گرانی ها مقاومت می کند و ایا حاضر است سود سرشاری که این سالها از کیسه تحریم ها برای خود دوخته است ، رها کند .

در واقع با ارزان شدن اقلام مورد نیاز مردم بعد از چند سال مردم می توانند هر چه دل تنگشان می خواهد بخرند و به روزهای خوش فکر کنند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه