بزرگداشت روز هوای پاک در مدارس علی آباد کتول+ تصاویر

مراسم بزرگداشت روز هوای پاک در مدارس علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم بزرگداشت روز ملی هوای پاک روز گذشته با شعار «نقش من در حفظ هوای پاک» در مدارس ابتدایی مبتکران، ابتدایی و متوسطه اول دین و دانش و متوسطه دوم تکتم علی آباد کتول با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان برگزار شد.

محمد رضا ملا عباسی کارشناس محیط زیست اداره محیط زیست شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این مراسم ها گفت: در روز هوای پاک، اداره محیط زیست و مدارس با عناوین و برنامه های مختلف از جمله زنگ هوای پاک، توزیع بروشور، مسابقات نقاشی و ... سعی می کنند اهمیت هوای پاک را به دانش آموزان بیاموزند، چرا که فرهنگ سازی از دوران کودکی و نوجوانی باید آغاز شود تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.

وی با تاکید بر حفظ محیط زیست برای داشتن هوایی پاک، اظهار کرد: اینکه زباله های خود را در محیط رها کنیم تا رفتگران جمع آوری کنند، گناهی نابخشودنی است و باید همه ی ما در حفظ محیط زیست خود پیشقدم باشیم.

ملا عباسی  با بیان اینکه هر یک از افراد جامعه برای حفظ محیط زیست در مقیاس کلان نقشی اثرگذار دارند، تصریح کرد: به طور مثال تفکیک زباله ها از منزل یا  عددم رها سازی زباله ها در جوی های آب و همچنین حفظ جنگل و انجام نکات ایمنی در آنجا به هنگام حضور و همچنین تعویض خودروهای فرسوده از جمله کارهایی است که انجام آن توسط هر فرد، در مقیاس کلان اثر مهمی در حفظ محیط زیست می گذارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه