80 کلاس هوشمند در مدارس علی آباد کتول فعال است

55555مدیر آموزش پرورش علی آباد کتول با اشاره به آغاز فرآیند هوشمندسازی مدارس از حدود 3 سال گذشته، گفت: 50 کلاس هوشمند در سطح مدارس دولتی و 30 کلاس هوشمند در مدارس غیر انتفاعی این شهرستان داریم.

محمد علی عمشاهی در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: 24 هزارو 387 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان تحصیل می کنند که از این تعداد، 14 هزار و 256 نفر در مقطع ابتدایی، 5 هزار و 179 نفر دوره متوسطه اول، یک هزار و 816 نفر در شاخه نظری و یک هزار و 436 نفر در شاخه فنی، کاردانش و کشاورزی هستند.

وی تصریح کرد: این شهرستان دارای 220 فضای آموزشی دولتی، غیر انتفاعی، بزرگسال و آموزش از راه دور است که یک هزار و 734 معلم در آن ها برای دانش آموزان این شهرستان تدریس می کنند.

علمشاهی افزود: در سال تحصیلی 94، تعداد 4 مدرسه روستایی به صورت خرید خدمات اداره می شوند که 2 باب از این مدارس در روستای بدراق نوری، یک باب در اودک دوجی و یک باب هم در احمد آباد قرار دارد.

در ادامه با اشاره به قبول شدگان کنکور سراسری 94، گفت: در کنکور سراسری امسال 16 نفر از دانش آموزان شهرستان علی آباد کتول در رشته های پزشکی و 15 نفر از آن ها رتبه زیر 2 هزار را کسب کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول در بخش پایانی این گفتگو با اشاره به فعالیت شوراهای آموزش و پرورش این شهرستان خاطر نشان کرد: امسال 173 مجموعه شورا و 173 شهردار در در مدارس علی اباد کتول فعالیت می کنند که هدف ما از این اقدام، تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور برای پذیرش مسئولیت های مهم در جامعه است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه