«جشنواره نوجوان سالم» در علی آباد کتول برگزار شد+ تصاویر

salem1مرحله شهرستانی «جشنواره نوجوان سالم» علی آباد کتول به میزبانی کانون شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این جشنواره که به همت کانون شهید بهشتی و امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول برگزار شد، با استقبال چشمگیر دانش آموزان همراه بود.

شرکت کنندگان در این جشنواره در 2 بخش نقاشی و انشاء با هم به رقابت پرداختند که آثار برتر جهت شرکت در مراحل استانی و کشوری انتخاب می شوند.

مریم عاشوری کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در حاشیه این مراسم در گفتگو‌ با زرین نامه، بیان کرد: پنجمین دوره جشنواره نوجوان سالم امسال برای اولین بار در مقطع ابتدایی شهرستان به صورت متمرکز در 2 بخش نقاشی و انشاء نویسی برگزار شد و دانش آموزان دوره متوسطه نیز در بخش های مختلف نظیر روزنامه دیواری، عکاسی، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، پژوهش و تحقیق و ... به صورت انفرادی در این جشنواره شرکت کردند که آثار برتر این جشنواره پس از داوری جهت شرکت در جشنواره استانی و کشوری انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: آشنایی با شیوه های زندگی بی خطر و عاری از دخانیات و مواد مخدر، پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی، شیوه های دوست یابی نوین و پرهیز از افراطی گری در برخورد با گروه همسالان، استفاده بهینه و سودمند از فضای مجازی، ارائه راهکار های عملی تعامل با خانواده و تقویت باورهای دینی و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، آگاهی رسانی در گروه همسالان با هدف تغییر رفتارهای پرخطر به دانش آموزان و توانمند سازی ظرفیت‌های نوجوانان و مشارکت آنان در ترویج زندگی سالم از مهمترین اهداف این جشنواره است.

عاشوری در ادامه خاطر نشان کرد: مرحله استانی این جشنواره در فرودین سال آینده و مرحله کشوری در تابستان 95 برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه