دستگاه هایی اجرایی از سیاسی بازی در انتخابات پرهیز کنند+ تصاویر

فرماندار علی آباد کتول با اشاره به فرا رسیدن انتخابات هفتم اسفند گفت: دستگاه هایی اجرایی با حفظ بی طرفی در انتخابات، از حاشیه سازی های سیاسی در این ایام سرنوشت ساز پرهیز کنند.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان علی آباد کتول با تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: ایران اسلامی در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیرد که همواره مردم کشورمان با حضور یکپارچه خود در سایه درایت و هدایت امام راحل (ره) و رهبری داهیانه مقام معظم توطئه های دشمن را نه تنها خنثی کرده اند، بلکه در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، نظامی و... نیز توفیقات فراوانی نصیب کشور عزیزمان شده است.

وی در ادامه با تشریح نقش موثر روابط عمومی ادارات در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: از روابط عمومی ادارات انتظار می رود در این راستا با حفظ استقلال و بی طرفی تلاش کنند.

تجری مفرد بستر سازی برای برگزاری انتخابات سالم و افزایش شور و شعور سیاسی را از اولویت های شهرستان دانست و اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی کشور در منطقه و سطح بین المللی، برنامه های دهه مبارک فجر باید پر بارتر و کیفی تر از سال های قبل برگزار شوند و در راستای ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات باشد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات و همچنین لزوم اجرای برنامه های کیفی در دهه مبارک فجر گفت: روابط عمومی های ادارات با توجه به وظایف محوله قانونی در راستای پویا سازی انتخابات و تلاش برای کیفی شدن برنامه های اثر گذار در دهه مبارک فجر تلاش کنند.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در ادامه با اشاره به پیروزی برجام، گفت: با تدبیر دولتمردان تدبیر و امید و راهنمایی های مدبرانه مقام معظم رهبری، سرانجام قدرت‌های بزرگ در برابر اراده پولادین ملت ایران سر تعظیم فرود آورده و ایران اسلامی هسته‌ای را به رسمیت شناختند.

تجری مفرد با قدردانی از تیم مذاکره کننده کشورمان، متذکر کرد: تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باعث شد ملت ایران در اوج اقتدار و آگاهی برجام را به سرانجام برساند.

وی افزود: اجرای برجام زمینه ساز پیروزی‌های بزرگتر برای ملت ایران است که امیدواریم با توجه به شرایط جدید حاکم بر کشور بتوانیم با وحدت و همدلی و توجه به توسعه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی زمینه پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کنیم.

ابوافضل مومنی رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر شهرستان علی آباد کتول در این جلسه گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، اجرای برنامه های دهه مبارک فجر از شرایط خاصی برخوردار بوده و باید برای افزایش کیفیت برنامه ها به منظور افزایش شور انتخاباتی همت دو چندان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه