قهرمانی تیم «شهید بهشتی» در مسابقات پینگ پنگ دانش آموزی علی آباد کتول+ تصاویر

teniss1رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب شهرستان علی آباد کتول با قهرمانی تیم کانون شهید بهشتی پایان یافت.

به گزارش زرین نامه؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقه تنیس روی میز به میزبانی کانون شهید بهشتی علی آباد کتول بین دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهرستان برگزار شد که با قهرمانی مهدی حاج سعیدی از تیم کانون شهید بهشتی پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها مهدی حاج سعیدی از تیم کانون شهید بهشتی با غلبه بر تمامی رقیبان به مقام اول دست یافت و عرفان تجری و محمد زنگانه از دبستان علامه مجلسی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

محمد جعفری مدیر کانون شهید بهشتی ضمن قدردانی از دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات، از این رقابت ها با عنوان فصل آشتی دانش آموزان با کانون یاد کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری در کانون شهید بهشتی شهرستان، زمینه آشتی و حضور گسترده دانش آموزان را در کانون فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: ایجاد روحیه نشاط و سر زندگی، رقابت سازنده و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.
جعفری عنوان کرد: برگزاری مسابقات دارت، تیر اندازی با تفنگ بادی، فوتبال گل کوچک، مسابقات فرهنگی و هنری و ... از دیگر برنامه های کانون در آینده است.

در پایان نفرات برتر این مسابقات با اعطای لوح سپاس و هدایا تجلیل شدند.

 

گزارش: وحید حاج سعیدی

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه