«یک جرعه عشق» در علی آباد کتول رونمایی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول از رونمایی کتاب «یک جرعه عشق» اسماعیل مزیدی در این شهرستان خبر داد.

حسن دیلم در حاشیه رونمایی از کتاب «یک جرعه عشق» در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، بیان کرد: این عصر شعر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بیان حماسه ها و ارزش های انقلاب، شناسایی استعداد های جوان و رونمایی از کتاب «یک جرعه عشق» اثر اسماعیل مزیدی شاعر پیشکسوت این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه «یک جرعه عشق نام سومین دفتر شعر استاد اسماعیل مزیدی است»، اظهارکرد: در این مجموعه تمام قالب های شعر کلاسیک از جمله غزل، قصیده، مثنوی، دوبیتی، رباعی، مفردات، اخوانیه و اشعار آیینی در این مجموعه به چشم می خورد.

دیلم افزود: این مجموعه با مقدمه بزرگان حوزه ادبیات و اساتید برجسته حوزه دانشگاه نوشته شده و روانی اشعار، بهره گیری از ضرب المثل، اسستعاره، تشبیهات و انواع وزن های عروضی از مزیت های این مجموعه است.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول نیز به خبرنگار زرین نامه گفت: یکی از افتخارات شهرستان علی آباد کتول انجمن فعال شعر آن است که توانسته شاعران زیادی را به جامعه هنری کشور معرفی کند.

وی اذعان داشت: یکی از مفاخر ادبی این شهرستان که پا را فراتر از استان گذاشته و شهرت ادبی ایشان پس از سال ها تلاش در مطبوعات کشوری مشهود شده، آقای اسماعیل مزیدی است.

تجری مفرد در ادامه تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که برای نویسندگان پس از چاپ کتاب وجود دارد، باید حمایت دستگاه های اجرایی در دستور کار باشد و در این راستا ادارات می توانند با خرید تعدادی از کتاب های چاپ شده نویسندگان، از آن ها حمایت کنند.

به گزارش زرین نامه؛ عصر شعر فجر، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشکده فنی و حرفه ای امام خمینی علی آباد کتول برگزار شد که فرماندار و مسئولین ادارات این شهرستان در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه