با بصیرت حافظ انقلاب اسلامی ایران باشیم

amenemazraeمدیر جامعه القرآن مزرعه کتول با بیان این که باید حافظ انقلاب اسلامی ایران باشیم، گفت: مسئولیت ما با توجه به انواع حیله ها و حربه های فرهنگی دشمن سنگین است و به آگاهی و بصیرت بیشتری نیاز دارد.

آمنه مزرعه یکی از فرزندان انقلاب اسلامی است که در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، از همزمانی تولدش با پیروزی انقلاب اسلامی ابراز غرور کرده و خود را در تداوم انقلاب شریک می داند.

وی می گوید: به عنوان متولد سال 1357 در لباس خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه با به خاطر آوردن این سخن امام راحل که فرمودند «سربازان ما در گهواره هستند»، عزم و اراده ام در راه پاسداری از خون شهدا ثابت قدم تر می شود.

مزرعه به یکی از آرزوهایش اشاره می کند که دوست داشت مانند رزمندگان انقلاب برای کشورش بجنگد.

وی می گوید: دوست داشتم آن زمان در سنی بودم که علیه مستکبران، جنایات شاه، حامیان و دست نشانده هایش مبارزه می کردم و با چادر خونین خود به شهادت می رسیدم.

مزرعه درباره نگاه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به ولایت و نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان می کند: جوانان همچنان گوش به فرمان فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند و در راستای اهداف انقلاب با بصیرت قدم بر می دارند.

وی متذکر می شود: حمایت از ولایت فقیه، بصیرت و آگاهی جوانان در حماسه 9 دی و حضور پرشور آن ها در راهپیمایی 22 بهمن گواهی بر این حمایت ها است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه