نسل سوم و چهارم انقلاب را جهانی می کند

معلم دبستان رسالت مزرعه کتول با اعتقاد به اینکه فرزندان امروز ایران با ابزار ارتباطی، انقلاب اسلامی را جهانی می کنند، گفت: نسل اول مؤسس، نسل دوم حافظ ، نسل سوم و چهارم پرچم دار انقلابی هستند که روزگاری پدرانشان برای شکل گیری آن از جان گذشتند.

 فاطمه نوری در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: با توجه به ابزارهای پیشرفته ای که در اختیار دارند، اگر به محتوا مجهز باشند و اصول آن را بشناسند، می توانند انقلاب اسلامی را به دنیا بشناساند و انتقال دهند.

این فرزند انقلاب که سال تولدش یادآور سال پیروزی انقلاب است، آموختن آرمان های انقلاب و امام خمینی (ره) به نسل امروز، تربیت فرزندانی انقلابی و متعهد و توانمند سازی آن ها برای ساختن آینده ی روشن و سرافراز ایران اسلامی را از جمله اهداف خدمتگزاری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

نوری در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات هفتم اسفند خاطر نشان کرد: نماینده منتخب باید حافظ خون پاک شهدا، درستکار، خیرخواه، دلسوز، امانت دار و نسبت به آن چه وعده می دهد صادق باشد، لذا رای دهندگان فرد لایقی را انتخاب کنند که عهده دار مسئولیت بزرگ نمایندگی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

لینک مرتبط:

دیدار بانوان بسیجی با پنجاه و هفتی های علی آباد کتول+ تصاویر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه