انتخاب نماینده اصلح وظیفه مهم مردم در انتخابات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: انتخاب نماینده اصلح وظیفه مهم مردم در انتخابات روز هفتم اسفند است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد در رابطه با انتخابات هفت اسفند و اهمیت این روز گفت: مردم ایران اسلامی خود را برای روز هفت اسفند و خلق حماسه‌ای دیگر آماده می‌کنند و قرار است در این روز برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ایران توسط مردم ورق بخورد.

ولی نژاد بابیان اینکه انتخابات هفت اسفند از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: این انتخابات ازآن‌جهت مهم است چون دو انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در خود جای‌داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان ما در بیرون از کشور چشم به دست مردم دوخته‌اند که چه سرنوشتی را چگونه رقم می‌زنند و دوستان و وفاداران انقلاب اسلامی هم‌چشم به دستان ما دوخته‌اند که چگونه یک گام دیگر انقلاب را به جلو می‌بریم؛ به همین دلیل این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما در انتخابات دو وظیفه مهم داریم که وظیفه اول حضور و مشارکت حداکثری عموم مردم از همه طبقات جامعه در انتخابات است.

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه مردم از وظیفه خود به‌خوبی آگاهند، افزود: تجربه ۳۷ سال انقلاب نشان می‌دهد که مردم همیشه در ایجاد حماسه و شور و مشارکت عمومی پیش‌قدم بودند.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز۲۲ بهمن گفت: چند روز پیش مردم ما حماسه ۲۲ بهمن را خلق کردند و چند روز دیگر حماسه هفت اسفند را خلق می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان وظیفه دوم مردم در انتخابات را انتخاب نماینده اصلح دانست و اظهار کرد: ما به مردم نمی‌گوییم که به چه کسی رأی دهید چون شعور و قدرت تشخیص مردم بالاست و معمولاً انتخاب خود را به‌درستی انجام می‌دهند و کسی را انتخاب می‌کنند که عزت، شرافت، ولایت مداری و وفاداری به امام و رهبری را از طرف مردم نمایندگی کنند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم یک گام دیگر انقلاب را به سرمنزل مقصود نزدیک کنیم و این امانت را به صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی‌عصر (عج) تقدیم کنیم./مهر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه