روباه پیر استعمار به فکر کشور خودش باشد/ راه ما راه امام و انقلاب است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با محکومیت دخالت انگلیس در انتخابات ایران گفت: روباه پیر استعمار به فکر کشور خودش باشد، راه ما راه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است و به احدی از بیگانگان اجازه دخالت در امور کشورمان را نمی دهیم.

آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ما باید تنها فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهیم، چرا که انگلیس، امریکا و گروه های داخلی و حامیان آن ها دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند.

وی مقام معظم رهبری را دیدبانی بیدار و آگاه به مسایل زمان دانست که همواره مردم را ازتوطئه های زمان آگاه می کند و افزود: اگر می خواهیم در دنیا و آخرت سعادتمند شویم، باید فارغ از مسیر چپ و راست که گمراهی به دنبال دارد، در مسیر مقام معظم رهبری که همان راه انقلاب اسلامی است، حرکت کنیم.

کاندیدای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند، عنوان کرد: از ملت خداجوی استان گلستان انتظار می رود که با برگزاری انتخاباتی پر شور برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اسباب سرفرازی مسلمانان و یاس دشمنان را فراهم نموده و طاعت الهی را نصب العین خود قرار داده، با نیت قرب الهی در انتخابات شرکت نمایند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه