اجرای طرح جامع کتاب شناسی منابع دفاع مقدس

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، از اجرای طرح جامع کتابشناسی منابع حوزه دفاع مقدس توسط متقاضیان کسر خدمت سربازی خبرداد.

به گزارش زرین نامه، "محمد رضا خاتمی" مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: با نگرش به این که پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مسئولیت حفظ و صیانت از دستاورد های حماسه های حاصله در هشت سال دفاع مقدس را عهده دار می باشد و مرجع رسمی برای تحقیقات علمی در این حوزه محسوب می گردد، لذا در نظر دارد اطلاعات مربوط به منابع دفاع مقدس اعم از (کتب، مقالات، رساله ها و پایان نامه ها و ...) جمع آوری و اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی جامع کتابشناسی در حوزه دفاع مقدس نماید. این طرح توسط متقاضیان کسر خدمت سربازی اجرایی می گردد.

وی افزود:از کلیه برادرانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته علوم کتابداری و اطلاع رسانی با داشتن سوابق علمی و پژوهش معتبر که هنوز به خدمت سربازی اعزام نشده اند، دعوت به عمل می آید.

مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان بیان داشت: لازم به ذکر می باشد که متقاضیان می بایست طرح خود را تا تاریخ سی ام فروردین سال 1395 به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان ارسال و پس از تأییدیه طرح توسط بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح جهت اجرا به افراد واگذار گردد.

وی به زمان اجرای طرح اشاره کرد و گفت: زمان اجرای طرح در یک دوره زمانی 6 ماهه انجام می گردد. که پس از بررسی در کارگروه تخصصی پژوهشگاه و علوم معارف دفاع مقدس میزان کسری خدمت متقاضیان معین و ابلاغ می گردد. در ضمن متقاضیان می توانند با شماره تلفن 32626552 تماس و با مراجعه حضوری به مدیر پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثاراستان گلستان، در طرح کسر خدمت سربازی ثبت نام نموده و از جزئیات بیشتر این طرح مطلع گردند./ دفاع پرس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه