حاشیه های خواندنی از یادواره شهدای محله موسی بن جعفر+تصاویر

زرین نامه: شب گذشته یادواره 47 شهید محله موسی بن جعفر علی آباد کتول با حضور رییس کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، روحانیت و مسئولین شهرستان علی آباد کتول و جمع کثیری از مردم این شهرستان برگزار شد که حاشیه های آن را در ادامه می خوانید.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، در این مراسم حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر بود و اغلب کارهای اجرایی توسط آن ها انجام شد. 

در ابتدای کوچه ورودی عده ای از جوانان بسیجی، سربندهای مزین به نام ائمه را بر پیشانی بسته و از مهمانان استقبال می کردند.

جمعیت بیش از حد انتظار بود به طوری که صالحی فرمانده پایگاه بسیج محله موسی بن جعفر اظهار می داشت حضور مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است.

بخش جالب توجه دیگر این مراسم خشمی بود که نوجوانان با لگد مالی پرچم امریکا که در ورودی نمایشگاه قرار داشت، نسبت به این کشور سلطه طلب نشان می دادند.

ظاهرا نوجوانان این محله مانند دیگر مردم سراسر کشور کاملا واقف به خیانت امریکا و سلطه طلبی های آن ها هستند و هیچ ترسی از خشونت ها و تحریم های آن ها ندارند.

در گوشه ای از صحن مسجد موسی بن جعفر جوانانی در غالب هلال احمر کارهای امدادی را برعهده داشتند و در حد توان فشار خون و دیگر موارد را برای افراد پیر انجام می دادند.

در بخشی از نمایشگاه مردم با روشن کردن شمع برای حاجت روا شدن خواسته های خود دعا می کردند. 

جوانان قسمتی از صحن مسجد را به کوچه های بنی هاشم و صحنه هایی از شهادت حضرت فاطمه (س) شبیه سازی کرده بودند که منتهی می شد به نمایشگاه تصاویر شهدای این محله در کنار تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه