اقتدار سیاسی نظام برآمده از تقوای سیاسی است

زرین نامه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : ما در همه عرصه ها به عنصر تقوی نیاز داریم ، تقوای سیاسی یکی از بالاترین نیازهای امروز و فردای کشور ماست .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام ابوترابی فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس در نشست بزرگ اصولگرایان استان گلستان که به مناسبت پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شده بود ، گفت : انسان قبل از انکه با وحی ارتباط برقرار کند اگر بر اساس عقل حرکت کند به مرتبه ای از تقوا آراسته می شود .

ابوترابی فرد افزود : اگر هر هریک از ما در هر مرتبه ای که قرار داریم اهل تقوی شویم گام به گام به قله موفقیت نزدیک تر می شویم . اما رسیدن به قله پایان کار نیست ؛ آغاز کار هست آراسته شدن به تقوی هدف نهایی نیست همانطور که 22 بهمن و 9 دی و انتخابات 88 پایان کار نبودند .

وی تصریح کرد : پایداری و استقامت در کارها بالاترین رسالت انسان است .اگر انسانی به کمال اندیشه رسید در مقام عمل هم موفق خواهد شد . پایداری ، ایستادگی و صبر دستاورد امام امت بود . اینکه رهبری اهل استقامت است به تنهایی نمی تواند پیروزی بیافریند . هر چند که یکی از ارکان پیروزی رهبیر می باشد اما مردم نیز باید پایداری و استقامت داشته باشند .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : هنر مردم ایران اینست که این رهبری صالح را شناخته اند و او را مقتدای خود قرار دادند .

ابوترابی فرد ادامه داد : باید تلاش کنیم در اراستگی به ایمان و عمل صالح به عنوان که یک جریان مفتخر به رهبری در این راه ثابت قدم باشیم . تقوی در همه حوزه ها و عرصه ها مورد نیاز کشور است ، تقوای سیاسی یکی از بالاترین نیازهای امروز و فردای ماست ، خوب است در حوزه سیاست با تقوی وارد شویم ، اقتدار سیاسی نظام برآمده از تقوای سیاسی است . زمانی که رهبری گفت : من دیپلمات نیستم ، یک انقلابی ام یعنی اینکه وی تقوای سیاسی دارد .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه