مسابقات فوتسال دانش آموزی گرامیداشت شهدای مدافع حرم+ تصویر

تیم فوتسال دانش آموزی شهدای ولی عصر(عج) علی آباد کتول در رقابت های چهار جانبه فوتسال گرامیداشت شهدای مدافع حرم ان شهرستان صاحب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رقابت های چهار جانبه فوتسال گرامیداشت شهدای مدافع حرم در زمین ورزشی کانون شهید بهشتی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد و تیم شهدای ولی عصر(عج) توانست به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.
در بازی پایانی که بین تیم های شهدای ولی عصر(عج) و مدافعین حرم برگزار شد، 2 تیم در وقت قانونی به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند که تیم شهدای ولی عصر (عج) موفق شد در ضربات پنالتی تیم رقیب را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
سید قاسم میرکتولی سرپرست این دوره از رقابت ها در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این دوره از رقابت ها با شرکت 24 بازیکن از مدارس شهرستان در قالب 4 تیم به صورت حذفی برگزار شد.
 وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی استعداد های ورزشی در کنار آشنایی با ارزش ها و مفاهیم معنوی و اهداف بزرگ شهدای این مرز و بوم است.
گفتنی است؛ داوری این دوره از مسابقات را سید قاسم میرکتولی و امید کبیری عهده داشتند. اعضای تیم قهرمان: فرامرز رخشانی- امیر حسین سنچولی- رضا جوان بخت – مهدی حاج سعیدی – محمد شاهمرادی (کاپیتان).

modafe


گزارش: وحید حاج سعیدی


انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه