یاوران نماز ادارات بیرون محل کار هم یاریگر باشند+ تصاویر

امام جمعه علی آباد کتول گفت: رابطین نماز ادارات فعالیت خود را گسترش داده و در بیرون از محل کار نیز به ترویج فرهنگ نماز بپردازند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در اولین گردهمایی یاوران نماز ادارات علی آباد کتول که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: نماز از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و اقامه آن باید اول زندگی باشد.

وی توصیه کرد: رابطین نماز، پا را فراتر از اداره و محل کار خود بگذارند و همانطور که در محل کار به اقامه نماز اهمیت می دهند، در بیرون از محل کار، مسجد محل، بازار و دانشگاه ها نیز به این مهم اهمیت بدهند.

حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول نیز در این گردهمایی گفت: یکی از اصلی ترین نیازهای روحی بشر در تمامی اعصار از گذشته تا حال و حتی آینده راز و نیاز با خداوند بی همتا بوده و هست.

وی اظهارکرد: دین اسلام پاسخگوی همه ی نیازهای بشر است و نماز در راس عبادات برای تامین نیاز روحی انسان قرار دارد.

دیلم با بیان اینکه نماز نخستین واجب از واجبات و اولین علمی است که به سوی خدا بالا می رود، تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه والای  نماز در اسلام، از آن به عنوان ستون دین یاد شده است که اگر ستون نباشد خیمه هم پا بر جا نمی ماند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به امر اقامه نماز خالصانه، خاطر نشان کرد: مشکلات اجتماعی امروز ما به علت عدم حضور قلب در نماز است که چنین نمازی مانع گناه و منکرات نیز نمی شود.

namazian1

namazian1

namazian1

namazian1

namazian1

عکس از رمضانعلی ابری

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه