سارق حرفه ای لوازم خودرو با ۲۷ فقره سرقت در گرگان دستگیر شد

رئيس پليس آگاهی استان گلستان از دستگيری سارق حرفه‌ ای با ۲۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در گرگان خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر؛ پس از وقوع سرقت های متعدد لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، این موضوع با تشكيل تيمی مجرب در دستور كار ماموران پليس آگاهی شهرستان گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با تجسس در مناطق وقوع جرم به طور نامحسوس و اعزام گشت های ويژه در سطح شهرستان، موفق به شناسايی سارق سابقه دار شدند كه با تحت نظر قرار دادن او، انجام بزه توسط اين فرد برای ماموران محرز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در يک عمليات موفق به دستگیری سارق شدند،افزود: ماموران در بازرسی از مخفيگاه این متهم موفق شدند تعداد زيادی لوازم داخل خودرو از قبيل:‌ آچارآلات، ضبط خودرو، فلش مموری، كيف پول و كارت شناسايی متعلق به افراد غير را كشف كنند.

اکبری خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و قرار گرفتن در برابر مستندات و ادله غير قابل انكار توسط پليس، به ۲۷ فقره سرقت محتويات داخل خودرو و دو فقره سرقت خودرو اعتراف كرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در پایان با اشاره به شناسایی تعدادی از شکات، گفت: لوازم سرقتی كشف شده به صاحبانش بازگردانده شد و متهم نیز پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/