مبارزه با مواد مخدر ، زمین خواری و قلیان خانه ها سه اولویت اصلی سال 95 دادستانی مرکز استان

دادستان مرکز استان گلستان مبارزه با سه پدیده مواد مخدر، زمین خواری و قلیان خانه ها را مهم ترین اولویت کاری دادستانی مرکز استان در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در گردهمایی روحانیون در محل سازمان تبلیغات اسلامی ، با بیان این که مواد مخدر ، زمینخواری و قلیانخانه ها  سبب به خطر افتادن امنیت روحی و مادی جامعه شده است مبارزه با این سه پدیده را  مهم ترین  اولویت کاری دادستانی مرکز استان عنوان کرد .

حقی گفت: قلیانخانه ها مقدمه ای برای وارد شدن به مسیر تباهی و گرایش به مواد مخدر است و در صورت نادیده گرفتن این مراکز ، بسیاری از جوانان از همین مسیر آلوده می شوند و شاهد تبعات سنگین تری برای جامعه ، خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی یکی از وظایف مهم روحانیون و طلبه ها را بازگویی رذائل اخلاقی و معضلات اجتماعی خواند و گفت: با توجه به تاثیر کلام و نفوذ سخنی که روحانیون در بین اقشار مختلف مردم دارند می توانند در زمینه هوشیار ساختن مردم و به ویژه جوانان در امر گرایش به مواد مخدر و اثرات آن ، گام بردارند.

وی افزود:  دستگاه قضایی استان آماده است دوره ها و کلاس های آموزشی ویژه آشنایی روحانیون با مواد مخدر صنعتی ، برگزار کند.

این قمام قضایی توضیح داد: مواد مخدر صنعتی به ویژه از نوع شیشه با ایجاد توهمات وحشتناک در افراد ،  قوه تشخیص فرد  را  زائل می کند و سبب بروز رفتارهای خطرناک در افراد می شود.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه