پایان رقابت های تیر اندازی فرهنگیان علی آباد کتول+ تصاویر

مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی فرهنگیان علی آباد کتول به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار و با قهرمانی امین احمدی نژاد خاتمه یافت.

به گزارش زرین نامه؛ رقابت های تیراندازی با تفنگ بادی (10 متر) عصر دیروز در کانون شهید بهشتی علی آباد کتول برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت ها که با شرکت فرهنگیان شاغل و بازنشسته از مقاطع مختلف برگزار شد، امین احمدی نژاد به عنوان قهرمانی دست یافت و رضا ابراهیمی و قاسم ابدال نیز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

ولی الله زنگانه از پیشکسوتان تیراندازی و ورزش شهرستان علی آباد کتول درباره برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: انجام فعالیت های ورزشی در هر سنی موجب نشاط و پویایی است و برگزاری این مسابقات نیز می تواند در بالابردن روحیه فرهنیگان و کاهش فرسودگی شغلی موثر باشد.

وی افزود: امیدواریم در آینده با همکاری مسئولین و نهادهای مختلف شاهد برگزاری مسابقات در سایر رشته های ورزشی نیز باشیم.

ابراهیم خوری از مدیران و پیشکسوتان آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر مدرسه غیر انتفاعی علامه مجلسی نیز در حاشیه این مسابقات با ابراز رضایت از برگزاری مسابقات و فعالیت های ورزشی کانون شهید بهشتی، عنوان کرد: بدون تردید برگزاری مسابقات ورزشی می تواند در بالا بردن روحیه نشاط در فرهنگیان و به تبع آن افزایش کارآیی در فعالیت های آموزشی و ضمن تدریس موثر باشد.

محمد جعفری مدیر کانون شهید بهشتی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: ورزش تیر اندازی از ورزش های مفرحی است که در دین مبین اسلام نیز به آن توجه بسیاری شده است.

وی اظهار کرد: تا کنون 3 دوره مسابقه تیراندازی در کانون شهید بهشتی برگزار شده است و قصد داریم هفته آینده این مسابقات را به صورت خانوادگی و با شرکت دانش آموزان و خانواده ها برگزار کنیم. 

گفتنی است؛ داوری این دوره از مسابقات را حبیب الله جباری، داوود بندگی و علی زنگانه از داوران و ورزشکاران استان گلستان و شهرستان علی آباد کتول به عهده داشتند و در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز قدردانی شد./  انجمن خبرنگاری کانون شهید بهشتی

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

tirandazi1

 

 

tirandazi1

tirandazi1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه