اهل قلم یاد شهدا را در رسانه های خود زنده نگاه دارند

جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: آن هایی که دستی بر قلم دارند و نوشته هایشان نافذ و تاثیر گذار است، با شناساندن سیره شهدا به جامعه، دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند. 

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم گرمابدری با بیان اینکه شهدا بهترین الگو هستند که تفکر بسیجی در آنها متبلور شده است، عنوان کرد: شهدا رسانه مسائلی را مطرح می کردند که مسیر علم و پژوهش را هموار می کرد، این شهدا پیامبران تفکر جهادی بوده اند آنانی که پیام جبهه را انتقال دادند و امروز راهنمای افسر جنگ نرم برای اصحاب رسانه هستند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رسانه پیشرو بودند و تلاش بسیاری داشتند که پیام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهند، اذعان داشت: آن ها به دنبال انتشار ارزش ها بودند در حالی که عده ای از ما از این امر مهم غافل هستیم بنابراین شهدایی که در این زمینه فعالیت می کردند نباید فراموش شوند و باید به خوبی به مردم شناسانده شوند.

جنگ امروز جنگ تفکر و غالب شدن ایده هاست 

گرمابدری با اعتقاد بر اینکه امروز جنگ تفکرهاست، اظهار کرد: غرب می خواهد تفکر را از جامعه ما بگیرد و فرهنگ جامعه خود را گسترش دهد مانند هالیوود که یک سیستم قوی و باطل غرب است و ماموریت دارد تفکرات غرب را به جوامع دیگر وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه آثار شهدای رسانه باید مرجع رسانه کشور باشد، خاطر نشان کرد: آثار این شهدا با وجود گذشت سال ها همچنان مسائل روز دنیا را بیان می کند و راه گشا هستند.

گرمابدری بیان کرد: فعالان فرهنگی در کنار خود یک تیم قوی رسانه ای داشته باشند همانند شهید آوینی که هیچ چیزی برای خود نمی خواست ولی با اخلاص کار می کرد.

هنر و رسانه یکی از مسائل اصلی انقلاب است

وی با یادآوری اینکه هنر و رسانه یکی از مسائل اصلی انقلاب است، تصریح کرد: دشمن با ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد به عنوان یک ابرقدرت می خواهد عمل به خلاف اسلام را ترویج دهد و شور انقلابی را از جوانان بگیرد در حالی که در آن ها شور انقلابی پدید آمده و آمادگی خود را برای مبارزه با استکبار و حمایت از مقام معظم رهبری اعلام کرده اند.

جانشین رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی هدف نفوذ دشمن رسانه است، تشریح کرد: دشمن از راه رسانه می خواهد به درون خانواده های ایرانی ورود پیدا کند بنابراین رسانه ها باید بصیرت بخش باشند و خانواده ها را آگاه سازند.

گرمابدری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که تا ابد مدیون خون شهدا هستیم و شهدا چشم و چراغ ما هستند، گفت: شهدا رسانه با الگو گرفتن از مکتب سیدالشهدا تلاش کردند و سرانجام به شهادت رسیدند، در حال حاضر نیز کسانی هستند که فعالیت می کنند و شهدا را الگوی خود قرار داده اند.

وی در پایان به اجر نهادن به خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: خانواده شهدا نباید فراموش شوند و یاد شهدا باید گرامی داشته شود چرا که شهدا از نسل سیدالشهدا هستند و حال و هوای مردم را تغییر می دهند و مشکلات را حل می کنند. 

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه