پشت پرده بستن ورودی علی آباد کتول چیست؟

بستن ورودی شرقی شهر علی آباد کتول از هفته گذشته مشکلات زیادی را برای بازاریان، شهروندان، مسافران، دانشجویان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

به گزارش زرین نامه؛ اگر چه بسته شدن این بخش از راه اصلی و پر رفت و آمد با چه هدف و منظوری و با چه مصوبه ای انجام شده، هنوز به طور واضح مشخص نیست، ولی آنچه محرز است عدم انجام  مطالعه و کار کارشناسی دقیق و مورد نیاز در این زمینه بوده است.

بروز هر گونه سانحه ای در مسیر ورودی و کمربندی شهر علی آباد کتول در طول ساعات مختلف شبانه روز، بخصوص برای مسافرانی که نیمه های شب به بعد در مسیر خلوت و تاریک کمربندی از اتوبوس ها پیاده می شوند تنها یکی از حوادث احتمالی این اقدام است. 

علی ایحال با در پیش بودن فصل امتحانات برای دانشجویان و دانش آموزان و فصل برداشت محصول برای کشاورزان، فصل مسافرت و گردشگری برای مسافران، اعتراض شدید شهروندان، راه اندازی کمپین چند هزار نفری در تلگرام از چند شب اخیر، امضای طومار خطاب به استاندار گلستان مبنی بر باز شدن این راه ورودی که شب گذشته انجام شده و ...، اقتضاء می کند تا شورای ترافیک استان گلستان و مسئولین شهرستان علی آباد کتول هر چه سریعتر تدبیر و تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ کنند تا شهرستان دوباره به آرامش قبلی خود دست یابد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه