مبارزه با استکبار جهانی هدف مشترک همه مسلمانان است

عضو شورای سیاسی جنبش عمل اسلامی بحرین استکبار جهانی را دشمن مشترک همه  کشورهای اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از گذشته تا امروز همواره در پی استثمار و استعمار ملت ها بوده و مبارزه برای نابودی آن ها هدف مشترک همه مسلمانان جهان است.

به گزارش زرین نامه؛ دکتر راشد الراشد از حماسه آفرینان 14 فوریه بحرین در اختتامیه دومین چله برنامه چهل شب با چهل شهید شهرستان علی آباد کتول، با بیان اینکه جبهه جهانی انقلاب اسلامی برای اعتلای اندیشه های امام خمینی (ره) تلاش می کند، بیان کرد: دشمن می خواهد ملت های اسلامی را در زمینه های فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و نظامی ضعیف کند تا سرمایه های آن ها را به یغما ببرد اما مسلمانان با تداوم اندیشه های استکبار ستیزانه امام خمینی (ره) به آن ها اجازه چنین کاری را نمی دهند.

امنیت امروز ایران مدیون خون شهدا و پاسداری رزمندگان است

وی با تاکید بر اینکه  امنیت امروز ایران را به برکت خون شهدای این کشور حاصل شده، اذعان داشت: اگر خون شهدا و مجاهدت آن ها نبود، امنیت و آرامش در این کشور حاکم نمی شد و در حال حاضر نیز اگر پاسداری رزمندگان از مرزها نباشد، داعشی ها در شهرهای ایران نیز به راحتی پرسه می زدند و به دنبال آن آمریکای خون خوار مالکیت مردم و شهرستان ها را در دست می گرفت.

فعال فرهنگی جبهه جهانی انقلاب اسلامی از کشور بحرین با بیان اینکه دشمن از اتحاد و اعتقاد مردم ایران هراس دارد، افزود: دشمن از خون شهدایی که هنوز اثر آن احساس می شود و شجاعت رزمندگانی که با استکبار جهانی در عراق و سوریه می جنگند، می هراسد و جرات تعدی به ایران را ندارد.

ایران و بحرین اشتراکات زیادی دارند

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران و بحرین اشتراکات مذهبی، تاریخی و فرهنگی زیادی با یکدیگر دارند، خاطر نشان کرد: ما بحرینی ها خود را ایرانی می دانیم، چرا که تا سال 1349 بحرین چهاردهمین استان این کشور بود که در سال 1350 در بی خبری مردم توسط محمدرضا پهلوی شاه ملعون ایران به بیگانگان واگذار شد.

عضو شورای سیاسی جنبش عمل اسلامی بحرین در پایان سخنان خود تاکید کرد: یادواره شهدا به پایان می رسد و در کوچه های شهر قدم زنان به سمت منزل می روید و در آنجا شب را با آرامش می گذرانید، اما فراموش نکنید، این امنیت و آسودگی خاطر را از شهدا دارید.

مطالب مرتبط:

اختتامیه دومین چله ( چهل شب با چهل شهید) در علی آباد کتول

یمنی ها با الگو گیری از دفاع مقدس ایران مقابل استکبار ایستاده اند

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه