گلستان جزو استان‎های موفق در صادرات پلاسمای خون است

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این استان توانسته پلاسما را به فرآورده‎های دارویی تبدیل کند، گفت: گلستان جزو استان‎های موفق در صادرات پلاسمای خون است.

به گزارش زرین نامه؛ آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی صبح امروز در سی‎امین اجلاس مدیران کل سازمان انتقال خون کشور که در گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: هر بخشی که کشور ما از خودش توانایی نشان می‎دهد باعث ناراحتی دشمنان می‎شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این استان توانسته پلاسما را به فرآورده‎های دارویی تبدیل کند، گفت: گلستان جزو استان‎های موفق در صادرات پلاسمای خون به شمار می‎رود.

وی به عناد و دشمنی استکبار بر علیه انقلاب و جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز که در مسئله هسته‎ای و اتمی کشور به توفیقاتی دست پیدا کرده استکبار برای مقابله با آن تمام توان خود را به کار می‎گیرد و اگر این مسئله نبود با فشار بر مسائلی چون سیستم‎های موشکی و یا برنامه‎های فضایی که ایران دنبال می‎کند به دنبال مانع‌تراشی از پیشرفت و دستاوردهای نظام می‎شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که ما پیشرفت نکنیم، افزود هنوز دنیای دوستی و اخوت در دنیا شکل نگرفته است و ما نمی‎توانیم به استکبار اعتماد کنیم.

تهران بیشترین میزان فروپاشی خانواده را در کشور دارد/ از هر 200 ازدواج 45 نفر طلاق می‎گیرند

حسینی شاهرودی به میزان آمار طلاق در کشور اشاره کرد و گفت: استان تهران بیشترین میزان فروپاشی خانواده را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بدون احتساب آمار فروپاشی خانواده در استان تهران سهم استان‎ها از آمار فروپاشی خانواده نزدیک به 22 درصد است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از هر 200 ازدواج 45 نفر طلاق می‎گیرند، بیان داشت: باید نسبت به مسئله طلاق چاره‎اندیشی در کشور صورت بگیرد و اقدامات اساسی در این مهم داشته باشیم.

حسینی شاهرودی بیان داشت: در برخی کشورها به پسر و دختر اجازه ازدواج نمی‎دهند تا سه دیپلم همسرداری، خانه‎داری و بچه‎داری را دریافت کنند اما در کشور ما دست پسر و دختر جوان بی‎تجربه را در همان ابتدای کار در دست هم قرار می‎دهند و ثمره آن در سال‎های آینده طلاق می‎شود./فارس

انتهای پیام/م

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه