حکم اختلاسگران 3000 میلیاردی به اجرای احکام صادر شده است

زرین نامه: سرویس سیاسی گلستان ما : دادستان کل کشور در گرگان اعلام کرد : پرونده متهمان فساد مالی 3000 میلیاردی از سوی دادگاه به اجرای احکام ارسال شده و منتظر گذشت اقدامات قبل از اجرای حکم است .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ غلامحسین محسنی اژه ای دادستان کل کشور ظهر امروز در حاشیه نشست روحانیون استان گلستان با رئیس قوه قضاییه در حیاط مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان گفت : جلسه ای که برای سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در خصوص پرونده کهریزک برگزار شد برای بیان شکایت شکات بوده و هنوز خود مرتضوی دفاعیات خود را انجام نداده است دفاع متهمین بعدا انجام خواهد شد .

محسنی اژه ای در خصوص اجرای حکم مه آفرید خسروی و همدستانش گفت : این حکم به اجرای احکام ارسال شده و تا طی مقدمات زمان می برد . برای همدستان وی نیز که بحث مالی ، رد مال و یا جزای نقدی دارند مقدمات اجرای احکام فراهم می شود .

وی با اشاره به آن بخش از پرونده ای که نقض شده باید به شعبه هم عرض ارجاع شود تا مجددا مورد رسیدگی قرار گیرد ، اظهار داشت : دو مورد نقض شده در این پرونده داریم که در یک مورد 20 سال به عنوان تتمیم مجازات رد شده که قابل دفاع نیست و دیگری اینکه رای دو نفر از متهمان به دلیل یک چهارم جریمه پولشویی رد شده است .

دادستان کل کشور در مورد پرونده فائزه هاشمی هم سخن گفت و افزود : پرونده ایشان به دادگاه رفته ولی اطلاع دقیقی از جزییات آن را ندارم .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه