طرح نظارتی تعزیرات حکومتی در گلستان کلید خورد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ حسین حسن‎پور بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان از ابتدای ماه مبارک آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی، هدف از اجرای طرح فوق را در راستای حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان و تعادل قیمت در بازار برشمرد و تصریح کرد: با عوامل سودجو و فرصت‎طلب که بخواهند تخلف کنند برخورد جدی خواهد شد.

تعزیرات حکومتی حامی و پشتیبان حقوق مردم است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه گشت‎های مشترک و سیار در استان فعال شده است، افزود: در صورت بروز هرگونه تخلف در واحدهای صنفی و تولیدی برخورد می‎شود و پرونده‎های متخلفین خارج از نوبت بررسی می‎شود.

حسن‎پور با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی حامی و پشتیبان حقوق مردم است، گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات مردم می‎توانند به عنوان بازوان نظارتی به تعزیرات حکومتی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی 30009651 تعزیرات حکومتی استان گلستان آماده دریافت گزارش‎های مردمی است، ابراز کرد: مردم می‎توانند تخلفات قاچاق، موارد صنفی و بهداشتی را از طریق این سامانه گزارش دهند.

سه شعبه تخصصی در مرکز گلستان فعال شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از ایجاد سه شعبه تخصصی در مرکز استان در راستای اجرای بهینه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

حسین‎پور در خصوص فعالیت شعبات تعزیرات در شهرستان‎ها گفت: شعبه‎های تعزیرات در شهرستان‎های گنبدکاووس، مینودشت، علی‎آبادکتول، بندرترکمن و کردکوی هر کدام یک شعبه فعالیت می‎کند.

وی اولویت رسیدگی به پرونده‎ها را برای کالاهای پرمصرف و پرتقاضا عنوان کرد و افزود: گشت‎های نظارتی در راستای افزایش تقاضای عمومی در ماه مبارک رمضان برای تهیه انواع موادغذایی پرمصرف لبنی، پروتئینی، میوه، سبزی، روغن، خرما، شرینی، زولبیا و بامیه به منظور پیشگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات فعال شده است./ فارس

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه