جذب 1209 حامی ایتام گلستان در شب های قدر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در شب های قدر امسال یک هزار و 209 نفر از نیکوکاران سرپرستی یک هزار و 389 نفر یتیم و فرزند طرح محسنین را در استان برعهده گرفتند.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم باغبانی روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد: بیشترین استقبال نیکوکاران از سرپرستی ایتام و طرح محسنین (خانواده های محروم) زیر پوشش این اداره کل در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بود.
به گفته وی در شب شهادت امام علی (ع) سرپرستی 628 یتیم و فرزند محسنین از سوی 519 نفر نیکوکار در استان تقبل شد.

وی افزود: در شب 19 ماه مبارک رمضان، سرپرستی 309 یتیم و فرزند محسنین و در شب بیست و سوم هم 452 یتیم و فرزند محسنین به ترتیب از سوی 277 و 413 نفر از نیکوکاران گلستانی تقبل شد.

باغبانی با یادآوری این که اجرای جذب حامی برای ایتام و طرح محسنین در دیگر ایام سال تداوم دارد، گفت: خیرین علاقمند به مشارکت در این طرح ها می توانند با مراجعه به پایگاه این اداره کل، دفترهای شهرستانی و در مناسبت های مختلف در طول سال اقدام کنند.

به گفته وی اکنون 6 هزار و 500 یتیم از سوی 16هزار حامی و سه هزار و 500 فرزند طرح محسنین از سوی همین تعداد حامی زیرپوشش هستند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد که هنوز چهار هزار فرزند طرح محسنین و خانواده های فاقد درآمد و با سرپرست از کارافتاده، فاقد حامی هستند.

طرح اکرام ایتام ویژه فرزندانی است که از نعمت پدر محروم هستند و طرح محسنین شامل فرزندانی است که پدرشان در حیات یوده، ولی به دلایلی از جمله بیماری و از کار افتادگی قادر به تامین معاش زندگی نیست.

باغبانی از افراد نیکوکار در استان خواست که در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، این نهاد را بیش از گذشته یاری دهند.

استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.

حدود 110 هزار نفر گلستانی زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند./ایرنا

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه