خوان نعمت امام زمان (عج) برای نیازمندان علی آباد کتول+ تصاویر

دست های مهربان خیّرین مؤسسه خیریه صاحب الزمان (عج) علی آباد کتول به زنان بی سرپرست و ایتام شهرستان یاری می رساند.

به گزارش زرین نامه؛ مؤسسه خيريه صاحب الزمان (عج) علی آباد کتول که کمک به خانواده هاي بي سرپرست و ايتام را سرلوحه كار خود دارد، امسال با شعار «شهر ما دیوار مهربانی نه، کلبه مهربانی دارد» در ماه صیام به یاری نیازمندان شتافت.

سید مصطفی طالبی مدیرعامل موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) با اشاره به اینکه خیّرین علی آباد کتول با کمک به نیازمندان در ماه رمضان موجب خشنودی پرورگار خویش شدند، افزود: 2 تن از شهروندان خیّر علی آباد کتول مواد غذایی از جمله قند، روغن، برنج، سویا، ماکارونی، پنیر، خرما، رب و شکر به ارزش 12 میلیون ریال تقدیم و موسسه و این مواد در بین نیازمندان توزیع شد. 

وی عنوان کرد: خیّر دیگری از این شهرستان 30 کیلوگرم برنج و 3 عدد روغن نباتی 5 کیلویی به مؤسسه اهدا کرد و خواست به دست خانواده های نیازمند قرآنی برسد.

moaseseemamzaman2

طالبی یکی از خدمات هر ساله موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) را اقدام به جمع آوري فطريه در پايان ماه مبارك رمضان بیان کرد و گفت: اين وجوه دریافتی میان خانواده هاي نيازمند تحت پوشش این موسسه توزیع می شود که  4 روش برای رساندن مبالغ فطریه، کفاره و غیره به دست نيازمندان اعلام کردیم که به شرح زیر است:

* به صندوق های ثابت مستقر در مکان های چهارراه خارکلاته، میدان ولایت (شهرداری)، ابتدای خیابان های مزرعه و هنرستان و مسجد جامع مراجعه کنید همچنین دفتر موسسه خیریه در روز عید فطر باز است.

*  مبلغ مورد نظر را به شماره حساب ۱۸۸۶۱۳۴۷۲0 بانک ملت واريز کنید.

* مبلغ مورد نظر را به شماره کارت 6104337920263199 کارت به کارت کنید.

* كمك هاي مردمی حتي در محل كار و منزل توسط نماينده مؤسسه قابل دريافت است.

moaseseemamzaman2

وی به خدمات موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تعداد بیش از 70 رأس گوسفند بین نیازمندان و ایتام این خیریه تقسیم شد که حدود 30 رأس عقیقه و بقیه آن نذری بود. 

طالبی جمع آوری صدقه در آستانه شب قدر، پخت شله زرد توسط خادمین آقا امام زمان (عج) در شب های ماه مبارک رمضان، آماده کردن غذای افطار و سحر برای توزیع میان مددجویان و اهدای 9 عدد بخاری و پنکه توسط خیّر گمنام از دیگر خدمات این موسسه به نیازمندان علی آباد کتول برشمرد.

وی همچنین درباره اعلام فراخوان کمک به کودک بیمار علی آبادی گفت: این مؤسسه فراخوانی با عنوان دریافت کمک های مردمی از طریق شماره حساب 6104337920263199 برای درمان و جراحی دوم نوزاد سه ماهه با بیماری پرانتزی پا، اعلام و همشهریان را به اهدای کمک های مالی دعوت کرد.

مدیر عامل موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه «دست های مهربان شهرمان، نیازمندان را تنها نمی گذارند»، اظهار کرد: از همشهریان عزیز و مهربان علی آبادی می خواهیم که در این ماه پر خیر و برکت به یاد نیازمندان باشند و منتظر حضور گرم آن ها در موسسه هستیم.

وی عنوان کرد: موسسه خیریه صاحب الزمان (عج) علی آباد کتول واقع در خیابان صاحب الزمان (عج) (کارخانه پنبه سابق) در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل آماده دریافت نذورات خیّرین است.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه