بیانیه سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس

در بخش هایی از بیانیه ای بسیج رسانه آمده :از آحاد رسانه‌های استان گلستان انتظار داریم در راستای استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند .

به گزارش زرین نامه؛ سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد:

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده ، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

بسیج رسانه گلستان همه مسلمین جهان را، به چاره اندیشی برای آلام مردم فلسطین، بحرین، یمن ، سوریه و عراق فرا می‌خواند و ضمن حمایت از ملت‌های مذکور، با حضوری پر شور و همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

 امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند . سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در کشور بحرین و اضمحلال تروریستهای تکفیری داعش در عراق و سوریه باعث شده تا مراسم روز قدس امسال کانون توجهات جهانی باشد .

ما فعالان بسیجی رسانه‌های استان گلستان یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .

بدون شک دوراندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

در پایان از آحاد رسانه‌های استان گلستان انتظار داریم در راستای اعتلا حرکت استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند و این روز حماسی را از دریچه قلم، دوربین و سایر ابزارهای رسانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کنند.

قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهندکرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهدکرد.

با آرزوی ظهور منجی عالم بشریت و نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل

سازمان بسیج رسانه گلستان

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه