همیشه در مقابل رسانه ها پاسخگو خواهم بود / مقابله جدی با جرائم خشن اولویت اصلی ما در گلستان است

فرمانده انتظامی گلستان گفت: اولویت اصلی ما مقابله جدی با جرائم خشن ، سرقت به عنف و آزار و اذیت در استان است چون طبق آمارها در استان این موضوع بیشتر احساس می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان صبح امروز در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان گلستان بعد از انتصابش اظهار کرد: تقویت رسانه ها و خبرنگاران جزو اولویتهای من می باشد چون حوزه ای کاملا تخصصی است که می تواند جلوی کج روی ها و انحرافات اجتماعی را بگیرد و در پیگیری و حفظ هنجارها و ارزشهای اجتماعی نقش مهمی داشته باشد .

جاویدان با اشاره به اینکه همیشه در مقابل رسانها پاسخگو هستم افزود: در 29 سالی که خدمتم کردم همواره اعتقادم همین بوده و از نقدهای سازنده در حوزه انتظامی استقبال می کنم .

وی در ادامه به تشریح 5 اولویت انتظامی استان در آینده پرداخت و اظهار داشت : اولین مورد مقابله جدی با جرائم خشن ، سرقت به عنف و آزار و اذیت در استان است چون طبق آمارها در استان این موضوع بیشتر احساس می شود و لذا برای این کار قرارگاه جهادی مقابله با سرقت را با همکاری سایر دستگاههای مرتبط راه اندازی کردیم .

جاویدان اضافه کرد: دومین مورد مبارزه مواد مخدر می باشد که به نوعی استان گلستان حیات خلوت برخی از این گروهها و خرده فروشان می باشد ودر اسناد استانی هم به عنوان اولین مطالبه مردمی نام برده می شود .

سومین اولویتی که فرمانده نیروی انتظامی استان به آن اشاره کرد برقراری نظم و امنیت در حوزه اجتماعی و اخلاقی بود که برخورد با هنجارشکنان و مظاهر فرهنگ غربی از جمله آنهاست و چهارمین مورد نیز ارتقا ترافیک ایمن و روان با توجه اینکه استان ما گردشگرپذیر بوده و در مسیر زیارتی امام رضا(ع) قرار دارد .

سرهنگ جاویدان تصریح کرد: آخرین اولویت ما مبارزه با قاچاق کالا می باشد و البته این موضوع در صدر اولویتهای ناجا در کشور قرار دارد اما در استان گلستان با توجه به اینکه کالای قابل مبادله ای برای قاچاق با همسایگان نداریم ، این مورد خیلی ضعیف است .

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی کارنامه درخشانی دارد و در مسائل اجتماعی بی طرفی خود را اثبات کرده و وامدار هیچ گروه و جناحی نیست و فرامین خود را از مقام معظم رهبری می گیرد .

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه