چهارمین المپیاد استانی «دادرس» در گلستان برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: چهارمین المپیاد استانی دادرس گلستان در محل اردوگاه کشوری مرحوم امیر محمد قاسمی «دلند» سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، الهام اختری در نشست هماهنگی اجرای مرحله استانی چهارمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس اظهار کرد: در این المپیاد که در روزهای سه‌شنبه 22 تیرماه 1395 (ویژه دختران) و چهارشنبه 23 تیرماه 1395 (ویژه پسران) برگزار می‌شود 13 تیم دختر و 13 تیم پسر از سراسر استان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در پی اجرای مرحله استانی چهارمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس، نشستی به منظور تعمیم و گسترش تعاملات و افزایش هماهنگی در راستای اجرای هرچند بهتر این دوره از المپیاد انجام شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان ضمن قدردانی از تعاملات بین دستگاهی در راستای تشکیل کانون‌های دانش آموزی و طرح ملی دادرس در مدارس گلستان خاطرنشان کرد: برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده در نیمه دوم فروردین امسال با مشارکت مطلوب تیم‌ها و تعاملات شایسته مدیران و مربیان عملیاتی شد و تیم‌های برتر به مرحله استانی راه یافتند.

اختری افزود: چهارمین المپیاد استانی دادرس ویژه تیم‌های برتر شهرستانی با هدف رقابتی مهیج و انتخاب برترین‌های استان در دستور کار معاونت امور جوانان گلستان قرار دارد که انتظار داریم با تعاملات شایسته میان دو دستگاه و حضور مقتدر تیم‌ها، شاهد برگزاری المپیادی متفاوت‌تر از گذشته باشیم.

همچنین در این نشست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در راستای عملیاتی ساختن فعالیت‌های کانونی و طرح ملی دادرس در مدارس گفت: آنچه در آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه همیشه بدان توجه شده، ترسیم افقی روشن برمبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس است.

محمد حسینی اظهار کرد: تشکیل کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و طرح ملی دادرس با هدف تربیت دانش آموزانی بر محور فعالیت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه و لزوم آمادگی در شرایط سخت، در حوزه‌های مختلف از جمله دغدغه‌های اصلی ماست.

وی افزود: امیدواریم با تدوین بخش‌های مختلف این دوره از المپیاد بر مبنای دستورالعمل و طراحی برنامه‌های فرهنگی متنوع، یک روز اردویی را در کنار برگزاری المپیاد برای دانش آموزان رقم زنیم.

گفتنی است همچنین مصوب شده است در اختتامیه چهارمین المپیاد استانی دادرس از برترین دست‌اندرکاران سومین طرح ملی دادرس گلستان تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه