ترویج فساد مالی برای توجیه عملکرد مدیران دولت + تصاویر

هر چقدر هم اصلاح‌طلبان کوشش کنند تا موضوع فیش‌های نجومی را عادی جلوه دهند اما نفس اخذ حقوق‌های میلیونی با وام‌های عجیب و غریب و تسهیلات مختلف غیر قابل توجیه است.

به گزارش زرین نامه به نقل از راه دانا؛ اصلاح‌طلبان که حامی اصلی دولت یازدهم هستند، در بحران‌هایی که دولت در آن‌ها گرفتار آمده نیز خود را شریک می‌دانند و از این نظر رسانه‌های این جریان نیز سعی می‌کنند با ترفندهای مختلف افکارعمومی را هم‌راستا با عملکرد دولت سوق دهند و عملکرد مطلوبی از دولتی که حامی آن هستند در اذهان عمومی به‌وجود آورند.

بنابراین رسانه‌های زنجیرهای در چالش‌های که دولت در آن گرفتار می‌آ‌ید اغلب سعی دارد با قلم طرفداری و گاه با سکوت خبری در جهت اهداف جریانی خود حرکت کند. اگرچه این موارد متداول است و هر رسانه‌ای سیاست سازمانی خود را دارد اما حرکت رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب در جهت خلاف منافع عمومی و واقعیت‌های جامعه موضوعی است که به کل با کار حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای منافات دارد.

در زمینه فیش‌های نجومی جریان اصلاحات سعی کرده است تا با سکوت خبری و بعضا با حمله به دولت قبل اذهان عمومی را نسبت به فساد مالی صورت گرفته منحرف کند.

در این راستا یک سایت اصلاح‌طلب در اقدامی قابل تامل با طراحی نظرسنجی معنادار اقدام به طرفداری از مدیران دولتی کرد که حقوق نجومی گرفته‌اند. این سایت با طراحی نظرسنجی خاص از نیازمالی مخاطب و جذابیت حقوق‌های میلیونی استفاده کرده و طوری جلوه داده است که فساد مالی در کشورمان موضوع پذیرفته شده‌ای است تا جایی که مردم عادی نیز نسبت به اخذ حقوق‌های نجومی اشتیاق دارند.

البته هر چقدر هم این سایت کوشش کند تا موضوع فیش‌های نجومی را مانند نعمت زاده، وزیر صنعت که بیان داشت «‌گرفتن حقوق‌های میلیونی در جهان متداول است»، عادی جلوه دهد اما نفس اخذ حقوق‌های میلیونی با وام‌های عجیب و غریب و تسهیلات مختلف غیر قابل توجیه است و تنها بایستی برخورد ویژه‌ای با آن صورت گیرد و نتیجه آن به افکار عمومی اطلاع داده شود.

حمایت رسانه اصلاح‌طلب از فیش‌های نجومی/ ترویج فساد مالی برای توجیه عملکرد مدیران دولت + تصاویر

حمایت رسانه اصلاح‌طلب از فیش‌های نجومی/ ترویج فساد مالی برای توجیه عملکرد مدیران دولت + تصاویر

منبع: مشرق

انتهای پیام/