دهیاری‌ها مانده‌ حساب خود را براساس اولویت‌های روستاها هزینه کنند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری گلستان با اشاره به مانده حساب دهیاری‌های شهرستان، بر لزوم هزینه‌کرد مناسب اعتبارات مذکور با توجه به اولویت‌های روستاها و با برنامه‌ریزی صحیح تأکید کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی نصیبی در جمع دهیاران و شوراهای بخش‌های مرکزی و گلیداغ مراوه‌تپه از توسعه اقتصادی روستاها به عنوان یکی از اولویت‌های کاری سال 1395 نام برد و اظهار کرد: استانداری گلستان، معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این راستا با هماهنگی سایر دستگاه‌ها، بسته‌های اقتصادی مختلفی را برای علاقه‌مندان به رونق تولید و اشتغال در روستاها در نظر گرفته‌اند.

 مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان با تشریح بسته‌های حمایتی در بخش اقتصادی روستاها، خواستار مشارکت و پیگیری مردم، دهیاران و شوراها در این زمینه شد.

نصیبی با اشاره به مانده حساب دهیاری‌های شهرستان، بر لزوم هزینه‌کرد مناسب اعتبارات مذکور با توجه به اولویت‌های روستاها و با برنامه‌ریزی صحیح تأکید کرد.

 وی بر لزوم مشارکت دادن مردم علی‌الخصوص جوانان و بانوان و نیز تحصیل‌کردگان در امورات روستا توسط دهیاران و شوراها تأکید کرد و گفت: مسلما استفاده از خردجمعی و جلب همراهی مردم در اداره روستاها سبب‌ساز تسهیل در فعالیت‌ها خواهد شد.

 این نشست با برنامه‌ریزی فرمانداری مراوه‌تپه و نیز با حضور کوسه غراوی نماینده مراوه‌تپه و کلاله و مینودشت و گالیکش، محمد زمانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه