کلنگ زنی 4 پروژه آب و فاضلاب روستایی در علی آباد کتول+ تصاویر

4 پروژه آب و فاضلاب روستایی در شهرستان علی آباد کتول مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان کلنگ زنی و یک پروژه به  بهره برداری رسید.

به گزارش زرین نامه؛ مراسم کلنگ زنی 4 پروژه و بهره برداری از یک پروژه آب رسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول با حضور مهدی شکیبافر مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، احمد تجری مفرد فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد.

 احمد تجری مفرد در این مراسم اظهار کرد: 4 پروژه انتقال و توزیع آب روستایی با پیش بینی اعتباری بیش از364  هزار و 88 میلیون ریال به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از یک پروژه آب رسانی با اعتبار 6 هزار و 100 میلیون ریال، افزود: از مجموع این طرح ها 11 هزار و 742 نفر بهرمند می شوند.

manbaaab1

تجری مفرد پروژه های آب و فاضلاب روستایی را این گونه تشریح کرد: 

* بهره برداری از شبکه توزیع به طول 11 کیلومتر به همراه نصب انشعاب یک هزار و 100 مورد در شهر سنگدوین 

* آغاز عملیات اجرایی خط انتقال به طول 407 کیلومتر از شهر مزرعه کتول تا شهر سنگدوین 

* آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب به طول 285 کیلومتر از سنگدوین تا 3 راهی روستای بدراق گلدی 

* کلنگ زنی پروژه احداث مخزن زمینی 1000 مترمکعبی مجتمع کتول در محدوده روستای قوشکربی 

* آغاز عملیات اجرایی خط انتقال مسیر چشمه تا ابتدای مخزن به طول 3 هزار و 78 کیلومتر در روستای کردآباد

اجرا و بهره برداری از 52 پروژه آب و فاضلاب روستایی گلستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان هم در این مراسم اعلام کرد: همزمان با هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر 52 پروژه در قالب 66 روستا بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شکیبافر حفر و تجهیز چاه 2 حلقه، بهسازی چشمه یک دهنه، اجرای خط انتقال به طول 3 هزار و 55 کیلومتر، احداث مخزن زمینی به حجم 765 متر مکعب، احداث مخزن هوایی فلزی به حجم 100 متر مکعب، سیستم حذف آهن یک مورد، احداث حوضچه و شیرآلات در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب و اجرای شبکه توزیع به طول 43.7 کیلومتر با استاندارد سازی یک هزار و 660 مورد انشعاب را از جمله پروژه های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در هفته دولت بر شمرد.

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

manbaaab1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه