بانوان نقش به‌سزایی در اقتصاد و توسعه کشور دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه بانوان نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‎دهند، گفت: بانوان نقش به سزایی در اقتصاد و توسعه کشور دارند.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس؛ محمدرضا وطنی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‎دهند و یقینا نقش به سزایی در اقتصاد و توسعه کشور دارند.

وی با بیان اینکه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان استان گلستان می‎تواند شروع خوبی باشد، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه سبب می‎شود که بانوان به خودباوری برسند و این خودباوری در وجود آنها تقویت و نهادینه شود.

بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‎دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه تولیدات باید برای فروش و بازاریابی باشد، افزود: اگر بازار کار وجود داشته باشد و کار فرهنگی ایجاد شود یقینا بانوان می‎توانند در اقتصاد خانواده موثر باشند.

وطنی با بیان اینکه بانوان در توسعه کشور از لحاظ فرهنگی و اجتماعی می‎توانند موثر باشند، بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‎دهند و باید زمینه رشد را فراهم کنیم تا بانوان بتوانند در مشاغل خانگی فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مشاغل خانگی نیاز به حمایت مالی دارد، افزود: انشاالله دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان موفقیت بیشتری را در این زمینه کسب کند و موانع از سر راه بانوان برداشته شود.

قیمت تمام شده کالا باید کاهش پیدا کند تا بانوان بتوانند بازار را بیشتر در دست خود بگیرند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش می‎کنیم که هنرستان کشاورزی برای دختران ایجاد کنیم، ابراز کرد: متناسب با آمایش استان به سمت صنعت، خدمات، تجارت و گردشگری روی می‎آوریم و هماهنگی با دستگاه‎های ذیربط که هنرستان کاردانش و فنی‎و حرفه‎ای را متناسب با برنامه‎های آینده استان برای دختران فراهم کنیم.

وطنی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه اگر به درستی انجام شود نقش موثری خواهد داشت، یادآور شد: آنچه که ما مشکل داریم قیمت تمام شده کالا است که باید این قیمت کاهش پیدا کند تا بانوان بتوانند بازار را بیشتر در دست خود بگیرند، چراکه مشتری به دنبال کالای باکیفیت و ارزان قیمت است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه