علت ناکامی دشمنان تبعیت مردم از ولایت فقیه است

زرین نامه: آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی امروز (14 اسفند) در دیدار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرآن کتابی است که در آن تمامی مسایل مطرح شده و باید با نهایت دقت به این کتاب توجه داشته باشیم.

وی افزود: اگر قرآن سرلوحه کار ما قرار گیرد تمامی مشکلات ما برطرف شده و می‌توانیم برنامه ریزی دقیقی برای آینده انجام دهیم.

این مرجع تقلید گفت: اگر می‌خواهیم که قرآن در وجود ما تاثیر بگذارد باید توجه قلبی به آن داشته باشیم و بدون این توجه به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: وقتی دل خراب و پوسیده شد، قابل اصلاح نیست و متاسفانه عده ای از بس گناه کرده اند، قلبشان زنگ زده و کلام قرآن را درک نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر قرآن را نصب العین زندگی خود قرار دهیم مشکلی برای ما پیش نمی آید و نظام ما نظام قرآنی است و امیدواریم که همه کارهای ما هم اسلامی باشد.

این مرجع تقلید گفت: نظام اسلامی ایران یک نظام قرآنی است و خوشبختانه تابلوی اسلام را بالا برده‌ایم اما یک مشکلی که به وجود آمده این است که هنوز نتوانسته‌ایم به درستی معارف اسلامی را به درون سینه‌ها بکشانیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در جامعه گفت: باید زیر سایه ولایت حرکت کنیم و از آن دور نشویم و اگر ملت زیر سایه ولایت فقیه بوده و مطیع اوامر رهبری باشند، دشمن هیچ گاه نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اگر روزی دست از ولایت فقیه و مراجع عظام بکشیم، دشمن به آرزوی خود رسیده و بر ما مسلط خواهد شد./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه